Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 Centrum Technologii Informatycznych

 

Centrum Technologii Informatycznych zostało utworzone 1 października 2016 r. Jest jednostką odpowiedzialną za realizację i rozwój usług informatycznych i telekomunikacyjnych na rzecz społeczności SGH.

Centrum współpracuje z jednostkami organizacyjnymi Uczelni oraz z instytucjami zewnętrznymi w celu efektywnego tworzenia rozwiązań informatycznych na rzecz społeczności SGH oraz dla zwiększenia roli SGH we współpracy środowiska akademickiego.

W Centrum Technologii Informatycznych działają zespoły realizujące jego szczegółowe zadania. Do zespołów działających w Centrum należą:

  • Zespół Wsparcia Rozwiązań Informatycznych (połączony d. Dział Pomocy Użytkownikom oraz d. Dział Wsparcia Aplikacji Informatycznych),
  • Zespół Infrastruktury Informatycznej,
  • Zespół Rozwoju Oprogramowania,
  • Zespół Instalacji Niskoprądowych,
  • Zespół Bezpieczeństwa Informacji.
 

 

 

                      

Hasło - ważne informacje

 
Jeśli masz problem związany z  IT lub  kłopoty natury ogólnotechnicznej zgłoś problem.
(Problem można zgłosić również osobiście w ZWRI (d. DPU) lub telefonicznie tel. 22 564 64 ​64 oraz mailowo pod adresem helpdesk@sgh.waw.pl)
 
 
 
wifi.jpg 
 

 Informacje

 

Awaria poczty SGH

Dostęp do poczty jest ograniczony.

więcej

Przerwa serwisowa

Szanowni Państwo, informujemy, że dn. 15 lutego 2017 r. w godz. 18:00-22:00 będzie przerwa serwisowa.

więcej

Przerwa serwisowa

Dn. 9 lutego 2017 r. w godz. 18:00-22:00 będzie przerwa serwisowa, w trakcie której dostęp do usług SGH będzie ograniczony.

więcej

Awaria usług sieciowych SGH

W wyniku awarii głównego przełącznika sieciowego wczoraj między godziną 22:00 a 00:15 dostęp do usług sieciowych był ograniczony.

więcej

Zmiana w sposobie wyświetlania nazwisk w książce adresowej

​Uprzejmie informujemy, że nastąpi zmiana w sposobie wyświetlania nazwisk pracowników w książce adresowej oraz poczcie SGH - będą się one jedynie rozpoczynać wielkimi literami. Dodatkowo widoczne zostanie tylko pierwsze imię, a alias do konta składający się z imienia i nazwiska wyświetlać się będzie małymi literami.

więcej

Awaria poczty SGH

Dostęp do poczty jest ograniczony.

więcej

Przerwa serwisowa

Szanowni Państwo, informujemy, że dn. 15 lutego 2017 r. w godz. 18:00-22:00 będzie przerwa serwisowa.

więcej

Przerwa serwisowa

Dn. 9 lutego 2017 r. w godz. 18:00-22:00 będzie przerwa serwisowa, w trakcie której dostęp do usług SGH będzie ograniczony.

więcej

Awaria usług sieciowych SGH

W wyniku awarii głównego przełącznika sieciowego wczoraj między godziną 22:00 a 00:15 dostęp do usług sieciowych był ograniczony.

więcej

Zmiana w sposobie wyświetlania nazwisk w książce adresowej

​Uprzejmie informujemy, że nastąpi zmiana w sposobie wyświetlania nazwisk pracowników w książce adresowej oraz poczcie SGH - będą się one jedynie rozpoczynać wielkimi literami. Dodatkowo widoczne zostanie tylko pierwsze imię, a alias do konta składający się z imienia i nazwiska wyświetlać się będzie małymi literami.

więcej

 
 
 

 HELPDESK

 
Zespół Wsparcia Rozwiązań Informatycznych czynny:

- poniedziałek-piątek 8:00 - 18:00 
 - sobota-niedziela podczas zjazdów studiów licencjackich i magisterskich 9.00-13.00​

tel. 22 564 64 64 

pok. 7A, budynek Biblioteki SGH
 

 kierownik jednostki

 
 

 Masz Pytanie?

 
 
Masz pytanie?
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.