Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 najczęściej zadawane pytania - System Centralnego Wydruku

 
​1. Po jakim czasie urządzenie wylogowuje mnie z konta?

Urządzenie wielofunkcyjne podczas używania panelu dotykowego nie wylogowuje​ użytkownika. Od momentu zaprzestania używania panelu dotykowego (np. moment oczekiwania na wydruk) do automatycznego wylogowania z urządzenia mija 1 min.


2. Czy po automatycznym wylogowaniu praca urządzenia (drukowanie, kopiowanie) zostanie przerwana?

Nie. Automatyczne wylogowanie z urządzenia wielofunkcyjnego nie oznacza, iż praca w tle zostanie przerwana.

WSKAZÓWKA: Status wydruku można podejrzeć bez ponownego logowania wybierając biały pasek w lewym dolnym rogu panelu dotykowego.


3. Co oznacza poniższy komunikat?

Drogi(a) Imie Nazwisko, Twoja praca (zawierająca plik Skan_123456789) z urządzenia M-SH-M45-189 nie może zostać dostarczona. Proszę skontaktować się z administratorem i sprawdzić ustawienia miejsca docelowego. Dear Name Surname, your job (containing file Skan_123456789) from device M-SH-M45-189 cannot be delivered. Please contact your system administrator to retrieve your scan job and adjust your deliver settings.

Taki komunikat pojawia się, jeśli skanowany plik jest zbyt duży do przesłania. Ograniczenia te wynikają z ustawień poczty („Skanuj na swój email”). Maksymalny rozmiar przesyłanego skanu na maila to 25 MB.

WSKAZÓWKA: W celu skanowania większej ilości dokumentów w jednym pliku, pracownicy mają możliwość skanowania opcja „Skanuj do folderu na dysk H”: Instrukcja skanowania do folderu​.


4. Zacząłem drukować wcześniej wysłany do urządzenia plik. Podczas drukowania zaciął się papier/zabrakło tonera/wystąpił błąd połączenia z serwerem i mój wydruk nie został ukończony. Kiedy środki zarezerwowane na drukowanie zostaną przywrócone na moje konto Ysoft?

Środki zarezerwowane, a niewykorzystane na wydruk zostaną przywrócone na konto w ciągu 15 minut.


5. Jak uniknąć sytuacji, w której podczas drukowania zabrakło toneru w urządzeniu?

Przed logowaniem można sprawdzić stan tonerów. W lewym dolnym rogu panelu dotykowego znajduje się biały pasek. Klikając na ten pasek można sprawdzić aktualny stan tonerów oraz status drukowania.


6. Czy zwiększenie jakości skanowania wpłynie na ilość możliwych do zeskanowania stron?

Tak, ale dotyczy to jedynie opcji „Skanuj na swój email”. Większa jakość skanu oznacza, iż rozmiar jednej zeskanowanej strony jest większy, przez co zmniejsza się łączna liczba możliwych do zeskanowania stron. W przypadku, kiedy chcemy skanować większą liczbę stron w najwyższej jakości, należy wybrać opcję „Skanuj do folderu na dysku H”. 


7. Co mogę zrobić, jeżeli zapomnę karty?

W przypadku braku możliwości zalogowania się do urządzenia przy użyciu karty, można wygenerować kod PIN, ważny przez 24 godziny. W tym celu wystarczy zalogować się do strony cw.sgh.waw.pl i kliknąć „Wygeneruj kod PIN” w widgecie „Poświadczenia dostępu”:


Jeśli nie widać tego widgetu, należy w prawym górnym rogu wybrać „Dodaj widget”, a następnie „Poświadczenia dostępu”:


Po wygenerowaniu kodu PIN zostanie on wyświetlony na ekranie oraz przesłany na maila.


8. Gdzie mogę zgłosić problemy z urządzeniem, takie jak brak toneru, brak papieru lub awarię?

Alerty dotyczące awarii, braku papieru lub toneru są wysyłane automatycznie z urządzenia do Zespołu Wsparcia Rozwiązań Informatycznych. Wszelkie wątpliwości można zgłaszać poprzez system Helpdesk lub telefonicznie do Zespołu Wsparcia Rozwiązań Informatycznych na numer +48 22 564 64 64.