Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 Office na komputery PC i MAC

 

Aby zainstalować najnowszy pakiet Office na prywatnym komputerze PC lub MAC należy wykonać poniższe kroki.

Krok 1. Wejdź na stronę chmura.sgh.waw.pl, wpisz swój uczelniany adres mailowy (przekieruje to nas do okna logowania), a następnie zaloguj loginem i hasłem do konta SGH.

Krok 2. Wybierz przycisk "Zainstaluj pakiet Office 2016" znajdujący się po prawej stronie (zaznaczony na czerwono). Jeśli isnieje potrzeba zmiany ustawień instalacji np. wersji systemu lub języka, wybierz "Inne instalacje" i przejdź do Kroku 4.
 
 
 
Krok 3. Zostanie pobrany plik instalacyjny, który należy uruchomić i przejść wszystkie kroki instalacji.

Krok 4.
Wybierając opcję "Inne instalacje" przechodzimy do poniższej strony, gdzie możemy wybrać wersję systemu (1) oraz język (2). Po ustawieniu wszystkich opcji należy wybrać przycisk "Zainstaluj" (3). Pobrany zostanie plik instalacyjny, który należy uruchomić i zainstalować pakiet Office.

 
 

Po zrealizowaniu tych kroków, można zacząć korzystać ze wszystkich ściągniętych programów na swoim komputerze.

 
 
 

 pamiętaj, że...

 
 
...co pewien czas system będzie weryfikował status uczelniany i uprawnienia do licencji, dlatego będzie potrzebne połączenie z Internetem lub ponowne zalogowanie do usługi Office 365.