Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Najczęściej zadawane pytania

 
  • W jaki sposób/na jakich zasadach możliwe jest pozyskanie wersji instalacyjnej oprogramowania (również na potrzeby testów)?

Warunkiem nawiązania współpracy jest zawarcie umowy trójstronnej o nieodpłatne korzystanie z programu komputerowego do elektronicznego zarządzania dokumentacją, zwanego EZD PUW pomiędzy Skarbem Państwa - Podlaskim Urzędem Wojewódzkim w Białymstoku, Szkołą Główną Handlową w Warszawie i zainteresowaną Uczelnią.

 

  • Jakie kwestie formalne winny zostać spełnione przez Uczelnię, by móc w sposób formalny korzystać z oprogramowania?

Konieczne jest podpisanie stosownego porozumienia - jw.

 

  • W jaki sposób można dołączyć do Centrum Kompetencyjnego EZD EDU?

Chętne podmioty prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

  • Czy i kiedy możemy zobaczyć system EZD PUW?
W celu zapoznania się z możliwościami systemu zapraszamy na spotkanie informacyjno - demonstracyjne organizowane przez koordynatorów Centrum Kompetencyjnego EZD EDU.

 

  • Jesteśmy zdecydowani na udział w projekcie, co dalej?

Przedstawicieli uczelni wyższych zdecydowanych na przystąpienie do projektu zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z koordynatorami Centrum Kompetencyjnego EZD EDU.

 

  • Czy w ramach procesów instalacji, wdrożenia i konfiguracji Uczelnia może liczyć na pomoc merytoryczną?

Oczywiście, że tak. W ramach współpracy z Centrum Kompetencyjnym EZD EDU zapewniamy zarówno wsparcie techniczne, merytoryczne oraz opiekę powdrożeniową.

 

  • Czy ewentualne konsultacje będą mogły być świadczone przy zastosowaniu tele- lub wideokonferencji?

 Tak. Spotkania konsultacyjne i szkoleniowe mogą się odbywać online ale rownież stacjonarnie w siedzibie SGH lub w siedzibie uczelni wdrażającej.

 

 

 
 
 

 Kontakt

 

ezd.edu@sgh.waw.pl

tel. 22 564 9801

      22 564 9802