Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Najczęściej zadawane pytania

 
  • W jaki sposób/na jakich zasadach możliwe jest pozyskanie wersji instalacyjnej oprogramowania (również na potrzeby testów)?

Właścicielem oprogramowania jest Skarb Państwa reprezentowany przez Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku (PUW) i to oni po podpisaniu porozumienia udostępniają oprogramowanie. Docelowym modelem będą prawdopodobnie umowy trójstronne, gdzie SGH (centrum kompetencyjne) przejmować będzie sprawy związane z wdrożeniem i wsparciem. Szczegółowe zasady zostaną ustalone podczas spotkań, na które serdecnie zapraszamy.

 

  • Jakie kwestie formalne winny zostać spełnione przez Uczelnię, by móc w sposób formalny korzystać z oprogramowania?

Konieczne jest podpisanie stosownego porozumienia - jw.

 

  • W jaki sposób można dołączyć do Centrum Kompetencyjnego EZD EDU?

Chętne podmioty prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

  • Czy i kiedy możemy zobaczyć system EZD PUW?

 W celu zapoznania się z możliwościami systemu zapraszamy na spotkanie informacyjno-demonstracyjne. Spotkania organizuje Sekretariat Kanclerza.

Kontakt:
sekretariat.kanclerza@sgh.waw.pl, telefon: 22 564 9600

 

  • Jesteśmy zdecydowani na udział w projekcie, co dalej?

Przedstawicieli szkół zdecydowanych na przystąpienie do projektu zapraszamy na spotkanie, które odbędzie się 20 kwietnia br. o godz. 11.00 w Sali Senatu SGH. W celu potwierdzenia udziału w spotkaniu prosimy o kontakt z Sekretariatem Kanclerza - kontakt powyżej.

 

  • Czy w ramach procesów instalacji, wdrożenia i konfiguracji Uczelnia może liczyć na pomoc merytoryczną?

Oczywiście, że tak. Szczegółowy zakres zostanie ustalony między partnerami, którzy zadeklarują chęć uczestniczenia w projekcie.

 

  • Czy ewentualne konsultacje będą mogły być świadczone przy zastosowaniu tele- lub wideokonferencji?

Oczywiście, że tak.

 

 

 
 
 

 Kontakt

 

ezd.edu@sgh.waw.pl

tel. 22 564 9801

      22 564 9802