Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Zakres obowiązków : Zakres obowiązków – Dział Organizacji i Legislacji | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zespół Obsługi Władz Akademickich - Zakres obowiązków biura
 

 Zakres obowiązków

 
Do zadań Działu Organizacji i Legislacji w szczególności należy:
  • przygotowywanie i publikowanie wewnętrznych aktów prawnych,
  • przygotowywanie organizacyjno-techniczne obrad Senatu SGH,
  • utrzymywanie we właściwym stanie strojów ceremonialnych i udostępnianie ich członkom Senatu SGH,​
  • organizowanie i szkolenie pocztu sztandarowego SGH oraz zapewnienie strojów i akcesoriów ceremonialnych,​
  • przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień wydawanych przez Rektora,
  • zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym tłumaczeń wykonywanych przez tłumaczy przysięgłych,
  • prowadzenie i aktualizacja składu komisji,
  • tworzenie i nadawanie kodów identyfikacyjnych w zakresie określonym szczegółowymi przepisami,
  • koordynowanie uzgadniania stanowiska władz Uczelni w odniesieniu do zewnętrznych aktów prawnych przekazanych do konsultacji we współpracy z właściwymi jednostkami,
  • współudział w organizacji narad, spotkań i konferencji zwoływanych przez Rektora,
  • współuczestniczenie w prowadzeniu i załatwianiu spraw powstałych na płaszczyźnie kontaktów Rektora z organami władz Uczelni oraz instytucjami naukowymi i społecznymi,
  • koordynowanie prac o charakterze ogólnouczelnianym zleconych przez Rektora i prorektorów,
  • koordynacja i organizacja uroczystości uczelnianych wynikających z kalendarza wydarzeń roku akademickiego,​
  • zapewnienie obsługi administracyjno-technicznej Rektora i prorektorów,
  • działania recepcyjne i asystenckie w zakresie obsługi władz rektorskich
  • realizacja bezpośrednio udzielnonych przez Rektora uprawnień w zakresie prowadzenia korespondencji i kontaktów ze wszystkimi jednostkami Uczelni,
  • obsługa sekretarska spotkań służbowych Rektora i prorektorów,
  • organizacja pobytu gości Rektora i prorektorów na terenie SGH,
  • gromadzenie informacji i materiałów z konferencji i kolegiów rektorów wyższych uczelni,
  • organizacja pracy kierowców Rektora i prorektorów,
  • dbałość o insygnia i stroje akademickie władz rektorskich,
  • prowadzenie Centralnego Rejestru Pełnomocnictw i Upoważnień,
  • prowadzenie zbiorów dokumentów spraw załatwianych,
  • obsługa patronatów honorowych​.