Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 zakres obowiązków

 

Obowiązki Działu Obsługi Projektów odnoszą się do kolejnych faz życia projektu. 

W fazie inicjowania projektu Dział jest odpowiedzialny za:

  • informowanie o ogłoszonych konkursach,
  • poszukiwanie możliwych źródeł finansowania projektów.

Obowiązki Działu odnoszące się do fazy planowania projektu to:

  • analiza instrukcji, regulaminów i kryteriów oceny,
  • weryfikacja zgodności projektu z wymogami konkursowymi,
  • gromadzenie i opracowanie ogólnych informacji dotyczących Uczelni,
  • kompletowanie dokumentów niezbędnych do udziału w konkursie.

W fazie realizacji projektu Dział jest odpowiedzialny za:

  • przygotowywanie dokumentów: wniosków, umów itp.,
  • kontakty z innymi jednostkami administracji Uczelni 

oraz we współpracy z Działem Księgowości Projektowej:

  • wydatkowanie środków,
  • rozliczanie budżetu projektu.


Szczegółowe zadania ramowe Działu Obsługi Projektów zawiera §63 Zarządzenia Rektora nr 61 z dnia 23 października 2013r.

 
 

 działania jednostki

 
  • zapewnienie kompleksowego wsparcia w zakresie przygotowania i realizacji projektów badawczych, zarządczych i inwestycyjnych w SGH dla projektów finansowanych ze źródeł krajowych, międzynarodowych oraz z funduszy strukturalnych.
 
 

 Masz Pytanie?

 
 
Masz pytanie?
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.