Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Harmonogram

 
Nadchodzące wydarzenia:

SZKOLENIA
  • 24, 26 października, 7, 9, 21 i 23 listopada 2018 r. - szkolenie "Wizualizacja danych i data storytelling"
KURSY JĘZYKOWE
  • 18 września 2018 r. godz. 9:00-14:00, sesje mentoringowe dla lektorów CNJO (grupa 3), prowadzi, prof. Piotr Bołtuć
  • październik 2018 r. - kurs z j. angielskiego dla dydaktyków (grupa nr 4)
SESJE MENTORINGOWE (1h=45 min)
  • 25 i 27 września 2018 r. - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
  • 28 września 2018 r. w godz. 11:00-12:00, sala 223 G - sesje mentoringowe "Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne"
Nazwa szkolenia Termin realizacji
IV-VI 2017 VII-IX 2017 X-XII 2017 I-III 2018 IV-VI 2018
Obszar 1. Innowacyjne umiejętności dydaktyczne – metody pracy dydaktycznej
G​rywalizacja jako skuteczna metoda uczenia się
21-22.09.


„Design thinking" w dydaktyce (poziom podstawowy) 27-28.06.



„Design thinking" w dydaktyce (poziom zaawansowany)


1-2.03.
Be Visual – wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym (poziom podstawowy)

14-15.11.

Be Visual – wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym (poziom zaawansowany)

29-30.11.

Obszar 2. Innowacyjne umiejętności dydaktyczne – angażujące formy kształcenia oraz wspierania studentów w rozwoju
Wykorzystanie metody uczenia przez doświadczenie w dydaktyce


29.05.
Wykładowca w roli mentora – przygotowanie do roli mentora


26.03.
Skuteczne motywowanie studentów 29-30.06.



Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji
28-29.09.


Obszar 3. Innowacyjne umiejętności dydaktyczne – komunikatywność wykładowców SGH
Emisja głosu 28.06.



Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne dla wykładowców


18-19.06.
Obszar 4. Prowadzenie dydaktyki w języku obcym – kadra naukowo-dydaktyczna
Kursy języka angielskiego i niemieckiego dla wykładowców od 23.06. trwa trwa trwa
Obszar 5. Prowadzenie dydaktyki w języku obcym – lektorzy
Zagraniczny kurs dla lektorów języka angielskiego „Teacher Trainer Development”


19-23.02.
Zagraniczny kurs językowy dla lektorów języka niemieckiego „Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprach“


19-23.02.
Konwersatoria dla lektorów języka angielskiego i niemieckiego
od 11.10. trwa trwa
Obszar 6. Umiejętności informatyczne – wykorzystanie narzędzi IT w dydaktyce
Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji
25-26.09.


Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended learning)


31.01.
Wizualizacja danych i data storytelling jako podstawowe narzędzia wykładowcy




Obszar 7. Umiejętności informatyczne – wykorzystanie danych (Big data i IT) w dydaktyce
Wprowadzenie do statystyki z programem Stata (poziom podstawowy)

08.11.

Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata (poziom zaawansowany)

05-06.12

Analiza danych jakościowych z programem nVivo.




​​​​​​​​​​​​​
Archiwalne wydarzenia:

SZKOLENIA​
  • 18-19 czerwca 2018 r. - "Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne"
  • 29 maja 2018 r. - "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"
  • 26 marca 2018 r. - "Wykładowca w roli mentora"
  • 19-23 lutego 2018 r. - szkolenie "Teacher Trainer Development", Cambridge, Wielka Brytania
  • 19-23 lutego 2018 r. - szkolenie "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache", Duesseldorf, Niemcy
  • 1-2 marca 2018 r. - szkolenie "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany", Poczdam, Niemcy
  • 31 stycznia 2018 r., godz. 9.00:16.00 - szkolenie "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning", sala 3D w budynku C
  • 5-6 grudnia 2017 r. - szkolenie "​Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata", Londyn, Wielka Brytania​
  • 29-30 listopada 2017 r. - szkolenie "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym" (poiozm zaawansowany), Kolonia, Niemcy
  • ​8 listopada 2017 r. - szkolenie "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata", Londyn, Wielka Brytania
  • 14-15 listopada 2017 r. - szkolenie "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym" (poziom podstawowy), sala 151 G​
  • 28-29 września 2017 r. - godz. 8.30-16.00 (czwartek), godz. 8:30-15.00 (piątek), szkolenie "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"​
  • 25-26 września 2017 r. - godz. 9.00-16.00, szkolenie "Wykorzystanie nowych technologii oraz aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 5E w budynku C
  • 21-22 września 2017 r., godz. 9.00-16.00, szkolenie "Grywalizacja jako skuteczna metoda uczenia się", sala 152 G
  • 29-30 czerwca 2017 r. - godz. 9.00-16.00, sala 216G,  szkolenie "Skuteczne motywowanie studenta"
  • 28 czerwca 2017 r. - godz. 9.00-16.00, sala 102 w budynku A, szkolenie "Warsztaty z emisji głosu"​
  • 27-28 czerwca 2017 r., godz. 9.00-16.00, sala 151G - szkolenie "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom podstawowy"​

KURSY JĘZYKOWE

Kurs z j. angielskiego - grupa nr 1, prowadzący: p. Maciej Huczko
  • 2 marca 2018 r. godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G​​
  • 2, 9 lutego 2018 r. godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G​​
  • 5, 12 stycznia 2018 r. godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G​
  • 1, 8, 15 grudnia 2017 r. godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G
  • 3, 10, 17, 24 listopada 2017 r., godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G​
  • 6, 13, 20, 27 października 2017 r., godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G
  • ​25 września 2017 r., godz. 12.00-14.30, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 316 G
  • 23 czerwca 2017 r., godz. 10.00-12.30, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 105 G​​
Kurs z j. angielskiego - grupa nr 2, prowadząca: p. Alona Bieniek
  • 7, 14, 16 lutego 2018 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G​​
  • 3, 10, 17, 24, 31 stycznia 2018 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G
  • 6, 13, 20 grudnia 2017 r., godz. 8.45-11.05kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G​
  • 6, 15, 22, 29 listopada 2017 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G
  • 4, 11, 18, 25 października 2017 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G
  • 28 września 2017 r., godz. 8.00-10.20, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 225 G​​
  • 21 września 2017 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 225 G​
  • 27 czerwca 2017 r., godz. 10.00-12.30, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 110 G​
Kurs z j. angielskiego - grupa nr 3, prowadząca: dr Anna Grabiec
  • 7, 14, 21, 28 marca 2018 r., godz. 13.30-16.45, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 208 G​
  • 7 lutego 2018 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 208 G
  • 3, 10, 17, 31 stycznia 2018 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 208 G​
  • 6, 13, 20 grudnia 2017 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 206 G​
  • 8, 15, 22, 29 listopada 2017 r., godz. 9.50-12.15kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 206 G
  • 11, 18, 25 października 2017 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 206 G​

Konwersatoria z j. niemieckiego, prowadzący: prof. Andreas Bielig
  • 19, 24, 31 stycznia 2018 r., konwersatoria z j. niemieckiego​ dla lektorów CNJO (grupa 1)
  • 1, 6, 8, 13 grudnia 2017 r. - konwersatoria z j. niemieckiego​ dla lektorów CNJO,  sala 225 G
  • 8, 22, 29 listopada 2017 r. - konwersatoria z j. niemieckiego​ dla lektorów CNJO, sala 225 G​
  • 11, 25 października 2017 r. - konwersatoria z j. niemieckiego​ dla lektorów CNJO, sala 225 G
Konwersatoria z j. angielskiego, prowadząca: dr Katarzyna Bech
  • 20 czerwca 2018 r. , gozd. 10:00-18:00 sesje mentoringowe dla lektorów CNJO (grupa 2)
  • 22 i 29 marca 2018 r., godz. 13:30-15:10​ konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 2)
  • 7, 14, 21, 28 marca 2018 r., godz. 17:50-20.00, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 2)
  • 7, 21, 28 lutego 2018 r., godz. 17:50-20.00, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 2)​
  • 10, 17, 31 stycznia 2018 r., godz. 17.50-20.00, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 2)
Konwersatoria z j. angielskiego, prowadząca: dr Anna Chmielewska
  • 26-27 czerwca 2018 r. godz. 9:00-13:00, konwersatoria z j. angielskiego ​dla lektorów CNJO (grupa 3),
  • 10, 17, 30 maja 2018 r., godz. 13:30-15:10, konwersatoria z j. angielskiego ​dla lektorów CNJO (grupa 3)
  • 5, 12, 19, 26 kwietnia 2018 r., godz. 13:30-15:10, konwersatoria z j. angielskiego ​dla lektorów CNJO (grupa 3)
  • 22 marca 2018 r., godz. 13:30-15:10, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 3)
  • 14 marca 2018 r., godz. 11:40-15:10, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 3) ​
SESJE MENTORINGOWE
  • 17-18 września 2018 r. w godz. 9:00-13:00, sala 223 G - sesje mentoringowe "Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne"
  • 7 września, godz. 11:00-13:00, sala 111 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
  • 5 września, godz. 10:00-12:00, sala 116 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
  • 14 sierpnia, godz. 10:30-11:30, sala 104 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
  • 13 sierpnia, godz. 10:30-14:00, sala 104 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
  • 10 lipca 2018, godz. 9:45-12:45, sala 115 G - sesj mentoringowe "Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne w dydaktyce"
  • 20 czerwca 2018, godz. 12:30-15:00, sala 12 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
  • 13 czerwac 2018, godz. 12:45-13:30, sala 12 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
  • 11 czerwca 2018, godz. 9:00-12:00, sala 12 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
  • 6 czerwca 2018, godz. 12:30-14:15, sala 216 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
  • 4 czerwca 2018, godz. 9:00-10:30, sala 213 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
  • 7 czerwiec 2018 r., godz. 13:30-15:00, sala 224 G - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)"​
  • 21 czerwca 2018 r., godz. 12:00-16:30, sala 210 G - sesje mentoringowe "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache"
  • 20 czerwca 2018, godz. 14:15-15:45, sala 215 G - sesje mentoringowe "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache"
  • 14 czerwca 2018 r, godz. 12:00-15:00, sala 115 G - sesje mentoringowe "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache"
  • 13 czerwca 2018 r., godz. 11:00-15:30, sala 114 G - sesje mentoringowe "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache"
  • 21 czerwca 2018, godz. 10:00-16:00, sala 103 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"​
  • 20 czerwca 2018 r, godz. 9:00-14:45, sala 105 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"​
  • 19 czerwca 2018 r., godz. 12:00-15:30, sala 104 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"​
  • 11 czerwca godz. 9.00-12.00 oraz 21 czerwca 2018 r. w godz. 10.00-16.00 - sesje mentoringowe "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"​
  • 21 czerwca 2018 r., godz. 10:00-14:00, sala 225 - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
  • 20 czerwca 2018 r., godz. 11:30-13:00, sala 225 - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
  • 19 czerwca 2018 r., godz. 10:00-12:15, sala 223 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
  • 27 czerwca 2017 r., godz. 11:40-12:25, sala 235 G - "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"​
  • 14 czerwca 2018 r. godz. 11:40-12:25, sala 235 G - "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
  • 7 czerwca 2018 r., godz. 11:40-12:25, sala 235 G - "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"​
  • 30 maja 2018 r. godz. 12:30-14:15, sala 235 - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
  • 28 maja 2018 r. godz. 9:00-10:30, sala 235 - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
  • 24 maja 2018 r., godz. 12:00-13:30, sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended learning)
  • 24 maja 2018 r., godz. 11:40-12:20, sala 235 G - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"​
  • 17 maja 2018 r, godz. 11:40-12:25, sala 235 G - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"​
  • 23 maja 2018 r., godz. 12:30-14:30, sala 152 G - sesje mentoringowe "​Teacher Trainer Development"
  • 21 maja 2018 r., godz. 9:00-11:00, sala 235 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
  • 21 maja 2018 r., godz. 9:00-10:30 oraz 13:30-15:00 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended learning)
  • 17 maja 2018 r., godz. 11:40-13:20, sala 235 G - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
  • 16 maja 2018 r., godz. 10.00-11.30, sala 116 A - sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany​"
  • 11 maja 2018 r., godz. 11.00-12.30, sala 208 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany​"
  • 26 kwietnia 2018 r., godz. 16.00-17.30, sala 206 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany"
  • 27 kwietnia 2018 r., godz. 10.00-11.30, sala 152 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany​"
  • 11 kwietnia 2018 r., godz. 8.00-9.30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended learning)
  • 4 kwietnia 2018 r., godz. 9:50-11:20 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)"
  • 29 marca 2018 r., godz. 10.00-11.30 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"​​
  • 29 marca 2018 r., godz. 11:30-15.10 - sesje mentoringowe "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
  • 28 marca 2018 r., godz. 10:45-11:30 oraz 13:14-14:45 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"
  • 27 marca 2018 r., godz. 9:00-11:15 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"​
  • 26 marca 2018 r., godz. 12:30-13:15 - "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym" (poziom podstawowy)
  • 22 marca 2018 r., godz. 11.30-12.15 - sesje mentoringowe "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"​
  • 21 marca 2018 r., godz. 13.30-15.10 - sesje mentoringowe "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
  • 19 marca 2018 r., godz. 9.50-13.20 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"​
  • 19 marca 2018 r., godz. 11:40-12:25 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)"
  • 16 marca 2018 r., godz. 9.50-10.30 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
  • 16 marca 2018 r., godz. 14:30-15:15 - sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studenta"
  • 15 marca 2018 r., godz. 13:30-15:00 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
  • 14 marca 2018 r., godz. 12:00-13:30 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"​
  • 7 marca 2018 r., godz. 15:00-16:30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)", sala 214 G​
  • 5 marca 2018 r., godz. 11:40-12:25 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)", sala 214 G​​
  • 1 marca 2018 r., godz. 14:00-15:30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)"
  • 28 lutego 2018 r., godz. 10.00-12.45 - sesje mentoringowe "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym" (poziom podstawowy), sala 213 G​​
  • 28 lutego 2018 r., godz. 10.00-10.45 - sesje mentoringowe "Wykorzystanie nowych technologii oraz aplikacji smartfonowych w edukacji​"​, sala 216 G
  • 23 lutego 2018 r., godz. 11:00-12:30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)", sala 225​
  • 22 lutego 2018 r., godz. 15:20-16:05 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
  • 22 lutego 2018 r., godz. 16:16-17.00 - sesje mentoringowe "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
  • 22 lutego 2018 r., godz. 13:50-15:20 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)", sala 235​
  • 20 lutego 2018 r., godz. 9.00-14.30 - sesje mentoringowe "Grywalizacja jako skuteczna metoda uczenia się", sala 224 i 225 G
  • 20 lutego 2018 r., godz. 10.00-11.45 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"​​, sala 111G
  • 19 lutego 2018 r., godz. 11.00-16.30 - sesje mentoringowe "Grywalizacja jako skuteczna metoda uczenia się", sala 224 i 225 G
  • 14 lutego 2018 r., godz. 10:00-11:30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning" sala 225 G​
  • 9 lutego 2018 r., godz. 11:00-13:00 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata" oraz "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata", sala 113 A, bud. A
  • 8 lutego 2018 r., godz. 15:20-17:10 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata" oraz "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata", sala 113 A, bud. A
  • 5 lutego 2018 r., godz. 10.00-11.00 oraz 12.00-14.00 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"​​, sala 112G
  • 1 lutego 2018 r., godz. 11.00-15.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów​", p. Zdzisław Hofman, sala 115 G
  • 31 stycznia 2018 r., godz. 10.00-12.00, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 151 G
  • 31 stycznia 2018 r., godz. 14.30-15.30 oraz 19:30-20:30 - sesja mentoringowa "Design thinkin w dydaktyce" (poziom podstawowy), sala 115G
  • 30 stycznia 2018 r., godz. 10.00-13.00 oraz 14.00-15.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów​", p. Zdzisław Hofman, sala 112 G
  • 31 stycznia 2018 r., godz. 11.00-13.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów​", p. Zdzisław Hofman, sala 112 G
  • 29 stycznia 2018 r. - godz. 9.00-17.30, sesje mentoringowe "Be visual - wykorzystanie flipchartów i grafik w procesie edukacyjnym​ (poziom zaawansowany), sala 151 G
  • 29 stycznia 2018 r., godz. 9.00-12.00, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 207 G​
  • 29 stycznia 2018 r., godz. 11.00-12.00, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 111 G
  • 26 stycznia 2018 r., godz. 11.00-12.00, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 151 G
  • 24 stycznia 2018 r., godz. 9.00-10.00, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 215 G
  • 23 stycznia 2018 r., godz. 12.40-13.40, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 116 A​
  • 9 stycznia 2018 r., godz. 9.00-10.00, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 104 G​
  • 19 stycznia 2018 r., godz. 12.00-15.00, sesja mentoringowa "Design thinkin w dydaktyce" (poziom podstawowy), sala 208 G 
  • 18 grudnia 2017 r., godz. 16.00-17.00, sesja mentoringowa "Design thinkin w dydaktyce" (poziom podstawowy), sala 104 G
  • 18 grudnia 2017 r., godz. 9.00-10.00 oraz 13.00-16.00, sesje mentoringowa "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnych - poziom podstawowy", sala 213, 215 G
  • 18 grudnia 2017 r., godz. 13.30-15.10, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu​", p. Krzysztof Strużycki, sala 224G
  • 19 grudnia 2017 r., godz. 11.00-16.00, sesje mentoringowa "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnych - poziom podstawowy", sala 116 A
  • 21 grudnia 2017 r., godz. 14.00-16.00, sesja mentoringowa "Design thinkin w dydaktyce" (poziom podstawowy), sala 104 G
  • 21 grudnia 2017 r., godz. 9.00-11.00, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 115 G​​
  • 1 grudnia 2017 r., godz. 12.00-13.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu​", p. Krzysztof Strużycki, sala 215G
  • 23 listopada 2017 r., godz. 9.00-10.00, 12.00-14.00, sesja mentoringowa "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnych - poziom podstawowy", sala 104
  • 24 listopada 2017 r., godz. 10.00-14.00, sesje mentoringowa "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnych - poziom podstawowy", sala 104​
  • 20 listopada 2017 r., godz. 13.30-15.30, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 208 G
  • 20 listopada 2017 r., godz. 8.30-9.30, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji​", sala 213 G
  • ​21 listopada 2017 r., godz. 12.40-13.40, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 116 A​
  • 13 listopada 2017, godz. 13.30-14.30, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 208 G
  • 14 listopada 2017, godz. 11.40-12.40, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 116 A
  • 15 listopada 2017, godz. 11.40-14.40, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 211 G​
  • 3 listopada 2017 r., godz. 12.00-13.00, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji​", sala 215 G​
  • 6 października 2017 r., godz. 12.00-18.00, sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom podstawowy​", p. Marlena Gołofit, sala 151G​​
  • 19 października 2017 r., godz. 13.30-15.30, sesje mentoringowe "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji​"
  • ​27 września 2017 r., godz. 15.00-17.00, sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom podstawowy​", p. Marlena Gołofit, sala 224 G​​
  • 28 września 2017 r., godz. 10.00-13.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów​", p. Zdzisław Hofman, sala 231 G
  • 27 września 2017 r., godz. 10.00-12.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów​", p. Zdzisław Hofman, sala 316 G
  • 26 września 2017 r., godz. 10.00-12.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów​", p. Zdzisław Hofman, sala 224 G
  • 25 września 2017 r., godz. 9.00-12.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu​", p. Krzysztof Strużycki, sala 117 A
  • 25 września 2017 r., godz. 10.00-14.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów​", p. Zdzisław Hofman, sala 224 G
  • 22 września 2017 r., godz. 10.00-13.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu​", p. Krzysztof Strużycki, sala 111 G
  • 21 września 2017 r., godz. 14.00-15.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu​", p. Krzysztof Strużycki, sala 111 G
  • 20 września 2017 r., godz. 10.00- 11.00 oraz 12.00-14.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu​", p. Krzysztof Strużycki, sala 111 G
  • 21 września 2017 r., godz. 9.00-13.00, sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom podstawowy​", p. Marlena Gołofit, sala 224 G​​
  • 18 września 2017 r., godz. 10.00-12.00 oraz od 13.00-14.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu​", p. Krzysztof Strużycki, sala 111 G
  • 27 kwietnia 2017 r. - rozpoczęcie rekrutacji do Projektu​
  • ​1 kwietnia 2017 r. - start Projektu​


​​​​​​​​​​​
​​​​​