Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Zakres obowiązków działu : Zakres obowiązków – Dział Obsługi Studentów | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zakres obowiązków działu
 

 zakres obowiązków

 
  • obsługa administracyjno-techniczna organów Samorządu Studentów SGH,
  • prowadzenie punktu informacyjnego dla studentów,
  • planowanie kosztów i przygotowywanie wypłat stypendiów dla studentów,
  • kontrola rozliczeń projektów realizowanych przez Samorząd Studentów oraz organizacje studenckie,
  • utrzymanie i obsługa domów studenta,
  • gromadzenie, weryfikowanie i przechowywanie dokumentów stanowiących podstawę decyzji w zakresie pomocy materialnej dla studentów,
  • obsługa powołanej przez Rektora komisji stypendialnej ds. studentów i odwoławczej komisji stypendialnej ds. studentów oraz powołanej przez Samorząd Studentów SGH komisji ds. akademików.


Szczegółowe zadania ramowe Działu Obsługi Studentów zawiera 

§64 Regulaminu Organizacyjnego SGH (stan prawny na dzień 1 lipca 2016r.)

 
 

 działania jednostki

 
  • wystawianie zaświadczeń związanych z pomocą materialną dla studentów,
  • wystawianie faktur i innych dokumentów dla podmiotów zewnętrznych zasilających Fundusz Ruchu Studenckiego,
  • prowadzenie tzw. akcji "Mieszkanie dla studenta".