Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Dokumenty do pobrania : Dokumenty – Dział Obsługi Studentów | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Biuro Samorządu Studentów i Doktorantów - Realizacja projektów - Dokumenty do pobrania
 

 DOKUMENTY

 
UMOWAwzor.docxWZÓR UMOWY SPONSORSKIEJ


Umowa barterowa:

Z racji nieograniczonej różnorodności nie ma jej wzorca. Zarys umowy barterowej tworzy się w oparciu o obowiązujące przepisy i konkretne zobowiązania (proszę zwrócić uwagę na obieg umów).

Ponadto proszę pamiętać, że:

  • wartość wniosku dotyczącego zamówień ma obejmować całą wartość (kwotę brutto) umowy;
  • w kosztorysie po stronie przychodowej powinna zostać ujęta wartość netto kwoty umownej, zaś po stronie kosztowej wartość brutto (równa kwocie na wniosku o zamówienie publiczne). Innymi słowy kosztem projektu jest wartość podatku VAT od umowy barterowej;

Krok po kroku w umowie barterowej:

  • w pierwszej kolejności należy wygenerować wniosek o zamówienie publiczne (na kwotę brutto) ze środków własnych organizacji studenckiej, bądź innego projektu danej organizacji, a wobec braku takich możliwości, z rezerwy FRS II filar (oczywiście zgodnie z obowiązującymi procedurami po uzyskaniu stosownej zgody Prorektora);
  • postępujemy zgodnie z obiegiem umów (zamieszczonym poniżej);
  • w budżecie projektu, którego barter dotyczy, należy po stronie kosztowej ująć kwotę brutto, a po stronie przychodowej kwotę netto (zatem kosztem projektu będzie kwota VAT);
  • Kwestura po otrzymaniu umowy barterowej wraz z kopią wystawionej faktury sprzedaży, dokona odpowiednich zapisów w Controllingu Finansowym.  

 

OBIEG UMÓW:

  1. Student dostarcza umowę do Działu Obsługi Studentów, nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem projektu.
  2. Następnie zostaje ona przekazana do Centrum Współpracy z Biznesem. Uzyskuje tam akceptację (parafę).
  3. Umowa trafia do Działu Radców Prawnych, gdzie jest parafowana przez Radcę.
  4. Następnie umowa trafia do Kwestury w celu uzyskania akceptacji przez p. Kwestor (parafa).
  5. Z Kwestury umowa wpływa do DOS celem wysłania jej partnerowi. WAŻNE umowę jako pierwszy podpisuje partner, a dopiero jako druga strona opiekun organizacji w imieniu SGH. 
  6. Podpisana przez firmę umowa trafia do opiekuna organizacji. Opiekun podpisuje umowę i przekazuje do Działu Obsługi Studentów, który wystawia fakturę.
  7. Podpisaną umowę wraz z fakturą pracownik DOS wysyła sponsorowi pod wskazany w umowie adres.


ZMIANA SKŁADU ZARZĄDU ORGANIZACJI: 

Zgodnie z §23 Zarządzenie Rektora nr 29 z dn. 31.05.2016 r. w sprawie zasad funkcjonowania i finansowania działalności studenckiej, w terminie 14 dni od zmiany składu organów, zarząd organizacji studenckiej zobowiązany jest przekazać do Działu Obsługi Studentów imienny skład organu zarządzającego (zarządu) reprezentującego organizację. 

Dla Państwa wygody został przygotowany wzór:

Zmiana składu zarządu organizacji 


ROZLICZENIE KOSZTÓW WYJAZDU ORGANIZACJI STUDENCKIEJ:

Formularz rozliczenia kosztów

 
 
 

 Masz Pytanie?

 
 
Masz pytanie?
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.