Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 REKRUTACJA

 
SKŁADANIE WNIOSKÓW O AKADEMIK NA ROK AKADEMICKI 2018/19:

​UWAGA!
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW O AKADEMIK DLA STUDENTÓW 
I ROKU STUDIÓW MAGISTERSKICH 
(NIE PO SGH)

TERMIN NA SKŁADANIE WNIOSKÓW:
27.08.2018 - 3.09.2018
           
 
Wnioski należy składać w Sekcji Pomocy Materialnej (DS "Sabinki" pokój nr 4) w godzinach pracy Sekcji:
 
poniedziałek/środa/piątek: 08:00-12:00
wtorek/czwartek: 12:15-15:30
 
lub wysłać pocztą na adres:
 
Sekcja Pomocy Materialnej DS Nr 1 "Sabinki"
Al. Niepodległości 147 pokój nr 4
02-555 Warszawa.
 
Aby złożyć wniosek o akademik, należy zalogować się do centralnej wersji USOSweb przy pomocy loginu i hasła do sieci SGH.

Adres strony: https://usosweb.sgh.waw.pl​​


Wygenerowany wniosek należy dostarczyć w formie papierowej wraz z wymaganymi załącznikami!

 
 
 
SKŁADANIE WNIOSKÓW O AKADEMIK PRZEZ CUDZOZIEMCÓW, STUDIUJĄCYCH NA ZASADACH NIEOBOWIĄZUJĄCYCH OBYWATELI POLSKICH  -> osoby niepełnoletnie oprócz wniosku muszą jeszcze dostarczyć zgodę rodzica/opiekuna prawnego Zgoda rodzica/opiekuna prawnego
                        Students studying on terms applicable to foreigners shall only submit  the application for a dormitory in paper
                                                                        form (from USOS system:
https://usosweb.sgh.waw.pl).
                                                   
-> Under-age students shall  also submit permission of parent/legal guardian
                                                                                     Permission of parent / legal guardian

              




********************************************************************************************************************************************* 
 

KWATEROWANIE NA ROK AKADEMICKI 2018/19:

  • Kwaterowanie do akademików SGH na rok akademicki 2018/19 rozpoczyna się 24 września 2018r. i trwa do 8 października 2018r. włącznie.  W semestrze letnim kwaterowanie rozpoczyna się 18 lutego 2019r. i trwa do 1 marca 2019r. włącznie. W tym czasie należy się zakwaterować i podpisać umowę, żeby nie stracić przydzielonego miejsca. 
  • Administracja w trakcie kwaterowania pracuje w godzinach: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00.
  • W celu zakwaterowania do akademika należy przedłożyć:

    • dokument tożsamości np. dowód osobisty, paszport,
    • legitymację studencką lub doktorancką,
    • aktualne zdjęcie w formacie legitymacyjnym

Uwaga: Od momentu podpisania umowy mieszkaniec ma 7 dni na wpłatę kaucji w wysokości 550 zł na konto indywidualne, otrzymane podczas zakwaterowania w administracji. Za semestr letni studenci płacą z góry w comiesięcznych ratach. 



Każdy student kwaterujący się do akademika ma obowiązek zapoznać się z następującymi dokumentami:
 
 
 

 DOKUMENTY

 
 

 Kontakt

 
W przypadku pytań dotyczących kwaterowania prosimy o kontakt pod nr 22 564 66 30 lub na adres: spm@sgh.waw.pl

W przypadku pytań dotyczących wniosków o miejsce w Domu Studenta  prosimy o kontakt pod nr 22 564 66 17 lub na adres: spm@sgh.waw.pl​