Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Dla studentów I semestru : Dla studentów I semestru – Dziekanat Studium Magisterskiego | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Dziekanat Studium Magisterskiego - Dla studentów I semestru
 

 I SEMESTR 2017/2018

 

Szanowni Państwo,


Witamy Państwa serdecznie w gronie studentów Studium Magisterskiego. Aby ułatwić Państwu proces studiowania w naszej Uczelni przygotowaliśmy dla Państwa najważniejsze i niezbędne informacje organizacyjne. Podzieliliśmy je chronologicznie na trzy etapy: przed rozpoczęciem I semestru, na początku I semestru oraz w trakcie I semestru. Na końcu zamieściliśmy informacje dla studentów przyjętych z odwołania.

Prosimy, aby zapoznali się Państwo z nimi przed rozpoczęciem semestru. Ułatwi to Państwu i nam organizację Państwa studiów.
 

 ZANIM ROZPOCZNIE SIĘ SEMESTR

 
​Wkrótce, tzn. w ciągu 3-4 dni roboczych od momentu złożenia dokumentów, otrzymają Państwo mailem na adres podany w systemie rekrutacyjnym informacje o:
  • numerze albumu
  • loginie i haśle do sieci SGH
Decyzją Dziekan Studium Magisterskiego, wszelkie odpowiedzi ze strony pracowników naszego biura są kierowane wyłącznie na Państwa adresy w domenie @sgh.waw.pl. Prosimy o kierowanie zapytań do nas z Państwa uczelnianej poczty.
 
Login i hasło do sieci SGH to kluczowe informacje, umożliwiające Państwu wybranie przedmiotów na I semestrze. W razie problemów proszę kontaktować się z Zespołem Wsparcia Rozwiązań Informatycznych.  

Aby rozpocząć studia należy wybrać odpowiednie przedmioty. W SGH zapisy na zajęcia odbywają się wyłącznie za pomocą systemu Wirtualny Dziekanat w wyznaczonych terminach. Zapisując się na zajęcia proszę pamiętać o konieczności uwzględnienia w planie zajęć lektoratu z języka obcego. Wszystkie niezbędne informacje na temat sposobu zapisania się na zajęcia znajdują się w poniższych linkach:
Studentom niestacjonarnym przypominamy, że opłatę za pierwszy semestr (lub jego pierwszą ratę, jeśli taki wariant opłat Państwo wybraliście) należy opłacić do 30 września 2017 r. 
 

 NA POCZĄTKU SEMESTRU

 
​Początek semestru to czas dopełnienia formalności związanych ze studiami. Zapraszamy Państwa w związku z tym do Dziekanatu w celu: 
  • podpisania ślubowania
  • odebrania jednego egzemplarza umowy
  • odebrania legitymacji (aby ją odebrać należy przedstawić dowód wpłaty za ten dokument)
Według Regulaminu studiów (art. 3 pkt 1) podpisanie ślubowania gwarantuje Państwu nabycie praw studenta, tym bardziej warto dopełnić tych formalności. Zapraszamy do Dziekanatu w dniach od 2 października do 30 pażdziernika 2017 r. w godzinach otwarcia okienek. Jeżeli potrzebują Państwo zaświadczenia o statusie studenta, będziemy je wydawać od 2 pażdziernika.  
 
Jedną z najbardziej istotnych informacji na tym etapie jest ustalenie, w którym okienku mogą Państwo załatwiać sprawy związane ze swoimi studiami. Mamy ich w Dziekanacie kilkanaście, a Państwa jest kilka tysięcy. Aby ułatwić Państwu poruszanie się po Dziekanacie każdy z Państwa ma przypisaną asystentkę toku, czyli osobę, która prowadzi dokumentację związaną z przebiegiem Państwa studiów. Informacje o tym, kto jest Państwa asystentką toku znajdują się w osobnej zakładce
 

 W TRAKCIE SEMESTRU (I INNE WAŻNE INFORMACJE)

 
Poniżej podajemy linki do informacji, które mogą się Państwu przydać w trakcie tego semestru, a także kolejnych:
  • W I semestrze należy bezwzględnie zaliczyć obowiązkowe szkolenia e-learningowe
  • Wszelkie podania w sprawach standardowych należy składać za pomocą Wirtualnego Dziekanatu. Wzory podań oraz opisy procedur znajdują się w osobnej zakładce.
  • Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć więcej o Dziekanacie i studiowaniu zapraszamy do zapoznania się z Broszurą informacyjną dla studentów I semestru.
  • Zanim zadadzą Państwo pytanie, warto sprawdzić, czy nie ma na nie odpowiedzi w FAQ.  
Zamieszczamy także przydatne informacje od innych jednostek organizacyjnych SGH na temat:
 

 Studenci z odwołania

 

W przypadku pozytywnej decyzji dotyczącej odwołania od decyzji komisji rekrutacyjnej obowiązują nieco inne procedury niż w przypadku zwykłego naboru. Prosimy o to, aby w trybie pilnym zadbali Państwo o następujące sprawy:

  • Na początku warto upewnić się, że dokumenty z Działu Promocji i Rekrutacji (pok. 37, bud. G) zostały przekazane do Dziekanatu Studium Magisterskiego (pok. 47, bud. G).
  • Aby uzyskać dostęp do Wirtualnego Dziekanatu należy zgłosić się do Zespołu Wsparcia Rozwiązań Informatycznych
  • Aby zapisać się na zajęcia należy napisać podanie adresowane do Dziekan Studium Magisterskiego o dopisanie do przedmiotów, wymienić przedmioty (sygnatura, nazwa, wykładowca) i złożyć w Dziekanacie. Informacja o terminach wykładów, jak i o przedmiotach obowiązkowych dla I semestru  znajduje się na stronie Studium Magisterskiego.
  • Aby zapisać się na lektorat z języka obcego należy udać się do Centrum Nauki Języków Obcych (pok. 203, bud. G).
  • Pozostałe kwestie zostały opisane wyżej.
 
 
 


 

 Masz Pytanie?

 
 
Masz pytanie?
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.