Załącznik do uchwały nr 128, Senatu SGH z dnia 12 kwietnia 2017 r.
REGULAMIN STUDIÓW PIERWSZEGO I DRUGIEGO STOPNIA w Szkole Głównej Handlowej
w Warszawie
Par. 22, pkt.10. Student raz w czasie trwania studiów, najpóźniej na
miesiąc po rozpoczęciu zajęć, może wskazać przedmiot, którego niezaliczenie nie
będzie miało wpływu na zaliczenie semestru lub roku studiów. Nie dotyczy to
przedmiotów określonych w programie studiów jako obowiązkowe.
Zasady wypisywania się z zajęć na podstawie §22 pkt 10 Regulaminu Studiów:
- Można wypisać się jedynie z przedmiotów,
które nie są obowiązkowe, co oznacza, że nie można wypisywać się z przedmiotów
podstawowych, obowiązkowych przedmiotów kierunkowych, lektoratów oraz WF-u w
przypadku studiów licencjackich i konwersatorium z ekonomii w przypadku studiów
magisterskich. Ponadto, nie można wypisywać się z przedmiotów powtarzanych.
Wypisanie się z przedmiotu powtarzanego skutkowało będzie brakiem możliwości
zaliczenia semestru.
- Każdy z przedmiotów dostępnych w
formularzu jest opisany w sposób sugerujący, czy wypisanie z niego jest możliwe
czy też nie. Niemniej z uwagi na różny status tych samych przedmiotów dla
poszczególnych studentów (związany z różnymi kierunkami studiów, etc.), ww.
informację należy traktować jedynie jako wskazówkę wymagającą weryfikacji (tj.
sprawdzenia z indywidualnym programem i planem studiów).
- W formularzu student ma możliwość wyboru
tylko jednego przedmiotu.
- Wybór przedmiotu dokonany przez studenta
jest zapisywany w bazie danych. Niemniej w okresie udostępnienia formularza
istnieje możliwość zmiany decyzji i wybrania innego przedmiotu z listy.
- W przypadku przedmiotów rozpoczynających
się w połowie semestru nie będzie można się wypisać elektronicznie (tj. trzeba
będzie złożyć podanie z prośbą o wypisanie; w podaniu należy się powołać na §22
pkt 10 Regulaminu Studiów).
- Jeżeli decyzja dot. wypisania z danego
przedmiotu będzie pozytywna, wówczas w kolumnie "Decyzja" pojawi się
adnotacja "Przedmiot skasowany" (w przeciwnym razie pojawi się
adnotacja "Wniosek odrzucony").
Wypisania się z przedmiotu będzie można dokonać przez
Wirtualny Dziekanat wybierając opcję Kasowanie przedmiotu.
Prosimy o zwrócenie uwagi, że jest tylko jedna taka możliwość w ciągu całego okresu studiów.
Termin otwarcia
systemu – w obu dziekanatach od 8 marca 2019, godz. 10.00 do 25 marca 2019,
godz. 10.00.
Termin weryfikacji
decyzji przez dziekanat – do 29 marca 2019 r.