Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 zakres obowiązków

 
  • bieżące informowanie jednostek organizacyjnych Uczelni o obowiązujących przepisach prawnych oraz wewnętrznych aktach prawnych SGH, dotyczących udzielania zamówień publicznych;
  • sporządzenie planu zamówień publicznych Uczelni na podstawie jednostkowych planów zamówień opracowanych przez jednostki organizacyjne;
  • weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnym, określanie trybu udzielenia zamówienia publicznego oraz wskazywanie jednostki realizującej zamówienie;
  • przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi aktami prawnymi SGH;
  • udział w pracach komisji przetargowych;
  • obsługa administracyjna postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego uczestników;
  • sporządzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • koordynowanie i wykonanie czynności związanych z zawarciem umowy z wyłonionym wykonawcą zamówienia publicznego;
  • archiwizowanie ofert złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokumentacji postępowania przez okres wskazany w ustawie, o ile umowy o finansowanie zamówienia nie zawierają wymagania w zakresie dłuższego przechowywania tych dokumentów;
  • archiwizowanie dokumentacji niejawnej dotyczącej zamówień publicznych;
  • sporządzenie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych zamówieniach publicznych;
  • sporządzanie sprawozdań z udzielanych zamówień publicznych;
  • sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie informacji odpowiednim podmiotom zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • archiwizowanie kopii umów zawartych na podstawie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych przez Dział Zakupów;
  • zapewnienie zaopatrzenia jednostek organizacyjnych w materiały ciągłego zużycia (biurowe, spożywcze, eksploatacyjne i pozostałe wyposażenie np. meble), sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, materiały reklamowe wykorzystujące znak lub nazwę Uczelni w celach promocyjnych;
  •  zapewnienie jednostkom organizacyjnym Uczelni obsługi transportowej;
  • prowadzenie gospodarki magazynowej.

Szczegółowe zadania ramowe Działu Zakupów zawiera

§78a Zarzadzenia Rektora nr 8 z dnia 31 stycznia 2015 r. 


     
     

     działania jednostki

     
    • kompleksowa realizacja procesu zakupowego
    • zaopatrzenie, magazynowanie i dystrybuowanie wyposażenia oraz materiałow niezbędnych do funkcjonowania poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni
    • prowadzenie i koordynacja podejmowanych w Uczelni postepowań w zakresie udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane
     

     

     
     

     Masz Pytanie?

     
     
    Masz pytanie?
    Telefon:
    E-mail:
    Imię i nazwisko:
    Nazwa instytucji:
    Wpisz kod z obrazka powyżej

    Masz pytanie?

    Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.