Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Dokumenty do pobrania : Dokumenty do pobrania – Kwestura | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kwestura - Lista spraw i wniosków
 

 dokumenty finansowe

 

Faktury, rachunki oraz inne, równoważne dowody księgowe, potwierdzające zaistnienie operacji gospodarczej powinny być wystawione na poniższe dane:

 

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

al. Niepodległości 162

02-554 Warszawa

NIP: PL 525-000-84-07

 

W przypadku transakcji zagranicznych obowiązkowo w numerze NIP musi się pojawić skrót identyfikujący 

kraj - NIP: PL 525-000-84-07.

Każdy prawidłowo opisany dowód księgowy, potwierdzający dokonanie zakupu musi zawierać co najmniej następujące informacje:

  1. szczegółowy opis przedmiotu zakupu, określający w sposób nie budzący wątpliwości rodzaj nabytego towaru lub usługi,

  2. cel zakupu, umożliwiający ustalenie związku dokonanego zakupu z działalnością Uczelni,

  3. nr wniosku, na podstawie którego dokonano zakupu,

  4. stopień wykorzystania wniosku, informujące czy dany dokument jest ostatnim dokumentem do wskazanego wniosku,

  5. nr i kwota umowy, do której wystawiony jest dokument (jeśli zakup został dokonany w oparciu o umowę),

  6. stopień wykorzystania umowy, uwzględniający opisywany dokument (jeśli zakup został dokonany w oparciu o umowę),

  7. forma płatnościadnotacja informująca, czy dany dokument jest do zapłaty, opłacony na podstawie faktury proforma, opłacony służbową kartą płatniczą (imię i nazwisko użytkownika karty),

  8. potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi / otrzymania towaru,

  9. potwierdzenie dokonania kontroli merytorycznejadnotacja świadcząca o dokonaniu, przez uprawnioną  w tym zakresie osobę, kontroli dokumentu w zakresie prawdziwości, rzetelności, celowości i zgodności z przepisami dokonanej operacji gospodarczej, potwierdzonej tym dokumentem. 

    Dokumenty dotyczące realizowanych w SGH projektów powinny dodatkowo zawierać następujące informacje:

  10. nazwie i nr zadania, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie / kosztorysem projektu,

  11. nr umowy o dofinansowanie projektu, nazwie projektu,

  12. kwocie kosztów/wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych,

  13. kwocie kosztów/wydatków pokrywanych ze źródeł zewnętrznych i stanowiących wkład własny,

  14. adnotację o zastosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

  15. adnotację o Crossfinancingu i Subcontractingu. 

W celu terminowego dokonania płatności wszelkie dokumenty finansowe powinny być dostarczane do Kwestury na 14 dni przed upływem terminu płatności.

 

 druki do pobrania

 
  • Druk Z-15 do pobrania w wersji pdf - obowiązujący do sierpnia 2017
  • Nowy Druk Z-15A dla osób ubiegających się o zasiłek opiekuńczy z tytułu sprawowania opieki nad dzieckiem w wersji pdf - obowiązujący od września 2017
  • Nowy Druk Z-15B dla osób ubiegających się o zasiłek opiekuńczy z tytułu sprawowania opieki nad chorym członkiem rodziny w wersji pdf - obowiązujący od września 2017
  • Druk PIT-12 do pobrania w wersji pdf
  • Druk PIT-2 do pobrania w wersji pdf
 

 oświadczenia do pobrania

 
 

 inne dokumenty do pobrania

 
 
 
 

 Masz Pytanie?

 
 
Masz pytanie?
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.