Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Pieczątki

 

​Wśród usług świadczonych przez Oficynę Wydawniczą znajduje się także wyrób treści pieczątek i stempli, ich ewidencjonowanie oraz likwidacja zużytych, uszkodzonych lub zdezaktualizowanych – reguluje to Zarządzenie Kanclerza nr 1 z 31 stycznia 2014 r. w sprawie pieczęci urzędowych, pieczątek i stempli używanych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie z załącznikami:

  • załącznik nr 1 (zasady określające wygląd i układ pieczątek)
  • załącznik nr 2 (ewidencja wydanych pieczęci urzędowych)
  • załącznik nr 3 (ewidencja wydanych pieczątek i stempli)
  • załącznik nr 4 (protokół przekazania pieczęci urzędowej)
  • załącznik nr 5 (wniosek o likwidację pieczątek/stempli)
  • załącznik nr 6 (protokół w sprawie likwidacji pieczątek).

Zakupu pieczątek i stempli pracowniczych należy dokonywać przez sklep intranetowy (dostępne w sieci SGH i przez Bramę–  zakładka OFICYNA WYDAWNICZA, następnie USŁUGI POLIGRAFICZNE (świadczone przez Oficynę Wydawniczą). Po przejściu do tej zakładki należy wybrać PIECZĄTKI I AKCESORIA i bezpośrednio dokonać zakupu wybranego modelu poszukiwanego artykułu.

Zakupy krok po kroku

  1. Wybieramy odpowiadający nam produkt (produkty), finalizując wybór kliknięciem w opcję KUP, która odsyła nas do WNIOSKU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
  2. Wypełniamy wniosek zgodnie z obowiązującymi normami. W punkcie 7 wniosku po prawej stronie mamy opcję DODAJ – po kliknięciu w nią pojawia się okienko PRZEGLĄDAJ, za pomocą którego wprowadzamy dokument (Word lub PDF) z zapisaną treścią pieczątki/stempla.
  3. Po standardowym wypełnieniu wniosku, przesyłamy go do akceptacji.
  4. Odbiór gotowych pieczątek/stempli następuje w Pracowni kserograficznej.