Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Wizytówki

 

Informacje ogólne

  • Zamówień wizytówek należy dokonywać przez sklep intranetowy (dostępne w sieci SGH i przez Bramę).

  • Wnioski na druk wizytówek służbowych przyjmowane są w sposób ciągły – jedynie data złożenia wniosku decyduje o tym, w której partii zostanie on uwzględniony. Wnioski złożone po wyznaczonym terminie realizowane będą dopiero w kolejnej partii zamówienia (ważne, by wniosek został złożony przed upływem miesiąca, np. złożony 2 stycznia zostanie zrealizowany w lutym).

  • Oficyna Wydawnicza nie stosuje żadnych wyjątków od reguł opisanych na tych stronach. Nie będą przyjmowane wnioski niepełne, wypełnione błędnie ani niezgodnie z zasadami.

  • Przypominamy, że druk wizytówek następuje po uzyskaniu pełnej akceptacji wniosku złożonego w systemie WORKFLOW. W przypadku organizacji studenckiej lub studenckiego koła naukowego wniosek musi być zaakceptowany przez opiekuna naukowego organizacji. Wnioski niemające wymaganej akceptacji nie będą przyjmowane.
  • Uczelnia nie ma obowiązku drukowania wizytówek wszystkim pracownikom. Jeżeli więc pracownik nie akceptuje zasad druku wizytówek, Oficyna Wydawnicza ma prawo odmówić ich wydrukowania.

  • UWAGA: Ponieważ logo Uczelni jako symbol graficzny instytucji (zastrzeżony znak towarowy) jest jej wyłączną własnością, odmowa nie uprawnia pracownika do uzyskania wizytówek służbowych w inny sposób (w punkcie usługowym, automacie itp.).

  • Wnioski złożone przez jednostki SGH przechowywane są przez Oficynę Wydawniczą przez jeden rok od daty złożenia.

Kwestie finansowe

  • Opłata (wizytówki jednostronnie drukowane) w obecnej partii wizytówek wynosi 15 zł brutto za 100 sztuk.
  • Istnieje możliwość wykonania wizytówek w trybie ekspresowym – opłata za 100 sztuk wynosi wówczas 62 zł, za 200 sztuk – 60 zł, a przy nakładzie 300 sztuk – 50 zł.