Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 Powierzchnia reklamowa w książce

 

​Książka jest doskonałym nośnikiem reklamy: trafia do konkretnego, a dzięki newsletterowi – szerokiego kręgu odbiorców danej dziedziny (reklama dedykowana); jest materiałem trwałym (książka pozostaje na półce, podczas gdy ulotki, czasopisma mają krótki żywot); w pewien sposób ponadczasowym, bo 17 tzw. egzemplarzy obowiązkowych, które wydawnictwa mają ustawowy obowiązek wysłać do uprawnionych do otrzymania bibliotek pozostaje w zbiorach bibliotecznych (w Bibliotece Narodowej w Warszawie oraz Bibliotece Jagiellońskiej w Krakowie – wieczyście, w pozostałych na co najmniej 50 lat) jako narodowy dorobek intelektualny.

W książkach publikowanych nakładem Oficyny Wydawniczej proponujemy następujące możliwości – miejsca zareklamowania się (dla zilustrowania przedstawiamy istniejące reklamy w naszych książkach):

  • trzecia lub czwarta strona okładki

                              

 

  • środek książki

– nieparzysta strona ostatniej karty

           

– dodatkowa wklejka (może być na papierze kredowym; czarno-biała bądź kolorowa) wklejana jako ostatnia karta książki

                   

 

Zachęcamy studia podyplomowe oraz firmy do zareklamowania się na łamach publikacji Oficyny Wydawniczej SGH pod prestiżowym znakiem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Ceny ustalane są indywidualnie, w zależności od formatu, nakładu książki oraz formy reklamy.
Zgłoszenia prosimy kierować pod adres: wydawnictwo@sgh.waw.pl.