Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Ewaluacja w e-learningu

2013-09-16 kategoria: inne 

​Ewaluacja prowadzonych procesów e-edukacyjnych jest istotną częścią prac badawczych, podejmowanych przez COE SGH od wielu lat. Forma i zakres prowadzonych badań są każdorazowo dostosowywane do rodzaju działań e-edukacyjnych podlegających analizie. Na etapie wdrażania pierwszych wykładów online było to głównie badanie nastawienia tak nauczycieli, jak i studentów do tej formy kształcenia. Wraz z rozwojem e-edukacji w SGH, ulega też zmianie sposób oceny, który obecnie prowadzony jest wieloaspektowo służąc zbadaniu nie tylko stopnia satysfakcji z tak przekazywanej i zdobywanej wiedzy, ale również skuteczności i efektywności przekazu oraz przydatności wykorzystywanych metod i technik nauczania online. 

Przykłady popularyzacji wyników badań:


Archiwum