Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Optymalizacja procesu dydaktycznego szkoleń blended learning

2013-09-13 kategoria: inne 

​Prowadzone przez COE SGH prace badawcze dążą do wyjaśnienia i rozpoznania optymalnego procesu dydaktycznego szkoleń z zastosowaniem blended learning. Realizowane kursy i szkolenia, bazujące na wykorzystaniu nowoczesnych technologii, umożliwiają całościowe spojrzenie na to zagadnienie i stanowią próbę analizy procesu - w ujęciu teorii systemowego podejścia do kształcenia. Pozwalają udokumentować istniejące mechanizmy przyczynowe oraz opracować i wzbogacić już istniejące wyjaśnienia teoretyczne. By wszystkie elementy składające się na proces kształcenia mogły poprawnie funkcjonować, powinny zostać poddane wszechstronnej analizie zgodnie z zasadami podejścia systemowego oraz być poddawane różnym formom kontroli. 

Badania COE w zakresie rozwiązań opartych o kształcenie mieszane obejmują także modele projektowania zajęć. Analiza różnych rozwiązań stosowanych przez wykładowców SGH w oparciu o „Niezbędnik e-sgh” pozwoliła opracować uogólniony model organizacji zajęć w formule blended learning. 

Przykłady popularyzacji wyników badań:


Archiwum