Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Obiekty wiedzy wielokrotnego użytku

2013-09-06 kategoria: inne 

​W badaniach prowadzonych przez COE SGH zainteresowanie ideą obiektów RLO wiąże się głównie z pracami dotyczącymi personalizacji. Dlatego jednym z kierunków badań było opracowanie koncepcji podziału treści dydaktycznych publikowanych w środowisku online na mniejsze "porcje" - czyli właśnie obiekty wiedzy. Drugi nurt badań służył wyłonieniu typowych elementów składowych kursów oraz poszukiwaniu powiązań pomiędzy tymi składowymi a stylami uczenia się. Opracowany sposób opisu obiektów wiedzy bazuje na rozróżnieniu jednostek fizycznych (związanych z formą przekazu treści) oraz logicznych (wynikających z funkcji obiektu w kursie). Rezultatem jest projekt zapisu składowych kursu w postaci łańcucha odpowiednich jednostek. 

Przykłady popularyzacji wyników badań:


Archiwum