Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Model e-learningu dla uczelni

2013-09-04 kategoria: inne 

​Działalność badawcza w zakresie modelu e-learningu dla uczelni wyższej ma szczególne znaczenie. Prace koncepcyjne służą określeniu ram funkcjonowania jednostek odpowiedzialnych za rozwój e-learningu, lokalizacji tej formy w statutowej i pomocniczej działalności uczelni oraz planowaniu procesu przygotowania i realizacji kursów, jak też opracowaniu zasad wynagradzania autorów i prowadzących wirtualne zajęcia. Wyniki poszczególnych projektów w niniejszym obszarze służą nie tylko rozwojowi tej dziedziny badawczej, ale mają również swoje praktyczne zastosowanie w postaci wdrożeń w SGH. Wyniki badań, dzięki ich popularyzacji w różnych formach, służą także z powodzeniem innym uczelniom. W ramach realizowanych prac badawczych zdiagnozowano m.in. składowe modelu charakteryzującego możliwe rozwiązania e-edukacyjne, jak również zaprojektowano wielowarstwową matrycę zastosowań e-learningu w ośrodkach akademickich. Jej struktura wspomaga proces definicji strategii e-learningowej dla uczelni. 

Przykłady popularyzacji wyników badań:


Archiwum