|
 Wybrane zasady publikowania: - Redakcja przyjmuje do oceny i publikacji teksty o charakterze naukowym, jak również artykuły informacyjne i felietony,
poświęcone problematyce e-learningu, kształcenia ustawicznego, e-biznesu
i zarządzania wiedzą oraz w szerszym zakresie podejmujące tematykę
metod, form i programów kształcenia.
- Opracowanie nie powinno naruszać praw autorskich osób trzecich - w
rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4
lutego 1994 r. (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 24 poz. 83, tekst
jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 666).
- Teksty nadesłane do redakcji nie mogą być wcześniej publikowane, ani nie
mogą być nadesłane do recenzji w innych pismach lub wydawnictwach.
- Zgłaszając tekst, autor wyraża zgodę na: wszelkie zmiany stylistyczne,
wynikające z normy językowej, niezbędne zmiany w układzie treści (w celu
zwiększenia czytelności tekstu), w tym na wykorzystanie go na dwóch
polach eksploatacji (druk, internet) oraz udostępnienie innym
czasopismom. W przypadku obszerniejszych artykułów redakcja zastrzega
sobie prawo do dokonania skrótu, z ewentualną prezentacją dodatkowych
treści na stronie internetowej czasopisma. Autor wyraża zgodę na
opublikowanie informacji o artykule w bazach naukowych, w tym w bazie
CEJSH (The Central European Journal of Social Sciences and Humanities)
oraz CEEOL (Central and Eastern European Online Library) oraz BazEkon.
- Procedura recenzowania stosowana w czasopiśmie „e-mentor” jest zgodna z zaleceniami opisanymi w dokumencie Dobre praktyki w procedurach recenzyjnych w nauce, wydanym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w 2011 roku.
- Redakcja będzie stanowczo przeciwstawiać się zjawiskom takim jak ghostwriting i guest authorship, które są przejawem nierzetelności naukowej.
Pełne wytyczne dotyczące przygotowania tekstu dostępne są w serwisie czasopisma e-mentor.
|
|
|
|
|
|
|
|