Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii : Startup Session
Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii
 

 Zapraszamy na cykl warsztatów

 

logo_540.png 

5 warsztatów z doświadczonymi praktykami dot. prowadzenia startupów

team buliding, finansowanie, design thinking, customer development, prototypowanie, action plan, modele sprzedażowe​

na SGH, dla studentów i absolwentów SGH


STARTUP SESSION to cykl szkoleń dla liderów innowacji i młodych przedsiębiorców, który ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy jak zbudować swój biznes od pomysłu do zarządzania firmą, przez biznesplan, team building, wystąpienia publiczne i design thinking. 

STARTUP SESSION to oferta dla tych​, którzy chcą w skondensowanej formie zdobyć lub utrwalić wiedzę z obszarów niezbędnych do przekucia pomysłu w efektywny biznes.

W STARTUP SESSION szkolenia są poprowadzone przez praktyków, którym bliskie jest myślenie startupowe. W ramach szkoleń przewidziano również czas na indywidualne konsultacje oraz networking.

Uczestnictwo bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona - pierwszeństwo mają studenci SGH.

Pierwsza edycja programu odbyła się okresie 25 maja - 20 czerwca 2017 r.

Przygotowujemy kolejną edycję programu. 

 

​PROGRAM WARSZTATÓW

25 maja - Startup Kick Off

trendy i finansowanie w świecie startupów

godz. 17.10-20.00 

  • Biznes dziś: wyzwania współczesnego przedsiębiorcy

  • First Who, Then What:  jak zbudować efektywny i zgrany zespół? 

  • Jakie formy finansowani są dostępne dla startupów?​

1 czerwca - design thiniking i customer development

godz. 17.10-20.00
  • Design thinking i customer development: jak szybko zweryfikować swój pomysł na biznes?

  • Rola research w biznesie - jak szybko zacząć i jakie darmowe narzędzia wykorzystać?

  • Warsztaty: ​jak tworzyć model biznesowy? metody VPC i BMC​

6 czerwca - kreuj eksperymentem

godz. 17.10-20.00
  • Jak projektować testy swojego biznesu na prawdziwych klientach?

  • ​Czy można sprawdzić potencjał biznesu bez gotowego produktu?

  • KPI jako źródło wiedzy o niepowodzeniach

  • ​Lejki sprzedażowe jako miara marnotrastwa

  • Jak ocenić realną wartość biznesu po teście?

  • Jak wybierać rynki i testować na nich produkty – case study

13 czerwca - zbuduj sprzedaż w internecie i aspekty prawne ochrony własności intelektualnej

godz. 17.10-20.00
  • Aktualne modele sprzedażowe

  • ​Charakterystyka systemów płatności

  • ​Narzędzia w handlu w interenecie​

  • Własność intelektualna - aspekty prawne

20 czerwca - złamać paradygmat "WOW"

godz. 17.10-20.00
  • Jak zbudować skuteczną strategię komunikacji dla biznesu i produktu?

  • Po co nam action plan i jak go stworzyć?o co nam action plan i jak go stworzyć?

  • Jakie KPI stawiać w strategii komunikacji?

  • ​Customer journey

  • Kanały digital marketingu A.D.2017

  • Przegląd narzędzi marketingowych 

 

 Sylwetki prowadzących

 
 
 

Łukasz Krasnopolski, prezes To Reforge, pierwszej ​polskiej firmy typu company builders. Zajmuje się tworzeniem nowych, przynoszących zysk firm, które działają obecnie w 26 krajach. Wcześniej stworzył m.in. agencję marketingową Red2black, eventową Vision House oraz platformy e-commerce more4kids.pl, Websmarty.net czy Mobileworld.pl. Część z nich z sukcesem sprzedał inwestorom, co pozwoliło mu poznać biznes z wielu różnych stron.​​

 

Albert Tomaszewski,  wykładowca SGH i popularyzator przedsiębiorczości z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów edukacji ekonomicznej i finansowej. W ramach obowiązków w Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Techno​logii SGH prowadzi projekty związane z aktywizacją i integracją środowiska przedsiębiorców i startupów wywodzących się z Uczelni.

 

 

 

 

​ 

Kalina Wyszyńska, CMO i Head of Business Development w To Reforge. Z branżą interaktywną I nowych technologii związana od kilkunastu lat.  Przez wiele lat tworzyła, a następnie kierowała działem promocji i marketingu w segmencie internet Agory, odpowiadając za wizerunek i zasięg takich marek jak Gazeta.pl, Sport.pl oraz projekty growthhackingowe. Jako doradca wspiera firmy w obszarze rozwoju biznesu w nowych technologiach. 

 

 

 

 

 

Paweł Moczulski, Head of Concept Hub w To Reforge. Pozycjoner-hobbysta, fan nowych technologii z 10-letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia i rozwijania projektów. Współtwórca i founder issuestand.com oraz kilku innych projektów które nie przetrwały próby czasu lub zderzenia z rynkiem. Specjalizuje się w product&business developmencie. Ciągle szuka nowych wyzwań oraz szansy na zrobienie czegoś "wielkiego". Pracował dla Carrefour Polska, NBP, grupa Fotka.pl oraz wielu innych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Dominik Majewski, Senior Digital Marketing Manager w To Reforge. Posiada 4-letnie doświadczenie w planowaniu i optymalizowani kampanii reklamowych, stanowi pierwsze sito dla wszystkich testowanych online projektów w ramach To_Reforge i odpowiada za wybór najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do konsumentów. Ponadto posiada umiejętność szerokiego spojrzenia na projekt i efektywnego zarządzania nim. Fanatyk testów, eksperymentów i optymalizacji.

 

 

 

 

 
Magda Nojszewska, Head of Business w To Reforge. Od 8 lat związana z branżą internetową, z czego od 6 lat zajmuje się zarządzaniem biznesami, których celem jest sprzedaż produktów i usług w kanale online'owym. Prowadzi także konsultacje dla startupów w ramach własnej działalności. Swoje doświadczenie budowała między innymi w portalach zasięgowych takich jak Gazeta.pl  i Onet.pl. Współpracowała również z firmami z obszaru FMGC i rekrutacji, gdzie odpowiadała za budowanie strategii marketingowej i produktowej dla wybranych marek z porfolio. W ramach To_Reforge obecnie wprowadza nową aplikację mobilną do nauki języka dla początkujących na rynek polski, turecki i indonezyjski.

 

 

 

 

magdabigaj.jpg
Magda Bigaj, właścicielka Helpingheads.pl, strategy direcot w EVG Group. Od ponad 10 lat związana z branżą mediów i nowych technologii. Przez lata odpowiadała za public relations mediów internetowych Agory (m. in. portalu Gazeta.pl) oraz doradzała takim firmom jak Orlen S.A., Mostostal S.A. oraz sektorowi NGO. Obecnie w ramach własnej agencji konsultuje i prowadzi projekty z obszaru komunikacji B2B, employer brandingu i PR m. in. dla Grupy WP, spółek Librus i PCG Edukacja, a także startupów Brainly.com i Emplocity.pl. Z natury społecznik i fanka rasowego dziennikarstwa, wspiera projekty Laboratorium.wiez.pl oraz Stowarzyszenie 61.

 

 

 

 

magdabigaj.jpg
Przemysław Barchan, adwokat, właściciel Kancelarii Adwokackiej Adwokat Przemysław Barchan, członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Specjalista z zakresu prawa własności intelektualnej (prawo autorskie, prawo własności przemysłowej), kontraktów handlowych, zwalczania nieuczciwej konkurencji, danych osobowych i sporów gospodarczych. Od 2015 r. jest członkiem Komisji Szkolenia Aplikantów Adwokackich przy Okręgowej Radzie Adwokackiej Izby Adwokackiej w Warszawie. W bieżącej praktyce skupia się na zapewnieniu klientom wsparcia w zwinnym poruszaniu się w środowisku prawnym, wspiera i obsługuje start-upy. Specjalizuje się również w doradzaniu i przeprowadzaniu klientów przez proces transferu technologii oraz budowaniu innowacyjności polskich przedsiębiorstw.​

 

 

 

 

​​
 ​
 

 Bądźmy w kontakcie

 
Przygotowujemy kolejną edycję programu. Jeżeli chcesz wiedzieć o jej uruchomieniu oraz innych podobnych wydarzeniach prowadzonych na SGH - zostaw do siebie namiary na stronie:
 
 
 

 Zostaw do siebie namiary

 

Pozostańmy w kontakcie

 

 Organizatorzy

 
​​logo_cpitt.PNG
to_reforge.PNG
​​​
 

 Materiały do zajęć