Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Zapraszamy na cykl warsztatów

 

logo_540.png 

5 warsztatów z doświadczonymi praktykami dot. prowadzenia startupów

team buliding, finansowanie, design thinking, customer development, prototypowanie, action plan, modele sprzedażowe​

na SGH, dla studentów i absolwentów SGH


STARTUP SESSION to cykl szkoleń dla liderów innowacji i młodych przedsiębiorców, który ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy jak zbudować swój biznes od pomysłu do zarządzania firmą, przez biznesplan, team building, wystąpienia publiczne i design thinking.

STARTUP SESSION to oferta dla tych, którzy chcą w skondensowanej formie zdobyć lub utrwalić wiedzę z obszarów niezbędnych do przekucia pomysłu w efektywny biznes.

W STARTUP SESSION szkolenia zostaną poprowadzone przez praktyków, którym bliskie jest myślenie startupowe. W ramach szkoleń będzie również czas na indywidualne konsultacje oraz networking.

Uczestnictwo jest bezpłatne po wcześniejszej rejestracji (formularz poniżej). Liczba miejsc ograniczona - pierwszeństwo mają studenci SGH.


​PROGRAM WARSZTATÓW

25 maja - Startup Kick Off

trendy i finansowanie w świecie startupów

godz. 17.10-20.00

  • jak nowe technologie wpłynęły na funkcjonowanie firm?
    • jak budować i motywować zespół w startupie?
      • ​jakie formy finansowani są dostępne dla startupów?​

      1 czerwca - design thiniking i customer development

      godz. 17.10-20.00
      • jak szybko zweryfikować swój pomysł na biznes?
        • rola research w biznesie - jak szybko zacząć i jakie darmowe narzędzia wykorzystać?
          • ​jak tworzyć model biznesowy? metody VPC i BMC

          6 czerwca - kreuj eksperymentem

          godz. 17.10-20.00
          • jak projektować testy swojego biznesu na prawdziwych klientach?
            • ​czy można sprawdzić potencjał biznesu bez gotowego produktu?
              • KPI jako źródło wiedzy o niepowodzeniach
                • ​lejki sprzedażowe jako miara marnotrastwa

                13 czerwca - złamać paradygmat "WOW"

                godz. 17.10-20.00
                • po co nam action plan i jak go stworzyć?
                  • jakie KPI stawiać w strategii komunikacji?
                    • ​customer journey

                    20 czerwca - zbuduj sprzedaż w internecie

                    godz. 17.10-20.00
                    • ​aktualne modele sprzedażowe
                      • ​dostępne systemy płatności
                        • ​narzędzia handlu w interenecie​
                         

                         Sylwetki prowadzących

                         
                         
                         

                        Łukasz Krasnopolski, prezes To Reforge, pierwszej ​polskiej firmy typu company builders. Zajmuje się tworzeniem nowych, przynoszących zysk firm, które działają obecnie w 26 krajach. Wcześniej stworzył m.in. agencję marketingową Red2black, eventową Vision House oraz platformy e-commerce more4kids.pl, Websmarty.net czy Mobileworld.pl. Część z nich z sukcesem sprzedał inwestorom, co pozwoliło mu poznać biznes z wielu różnych stron.​​

                         

                        Albert Tomaszewski,  wykładowca SGH i popularyzator przedsiębiorczości z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów edukacji ekonomicznej i finansowej. W ramach obowiązków w Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Techno​logii SGH prowadzi projekty związane z aktywizacją i integracją środowiska przedsiębiorców i startupów wywodzących się z Uczelni.

                         

                         

                         

                         

                        ​ 

                        Kalina Wyszyńska, CMO i Head of Business Development w To Reforge. Z branżą interaktywną I nowych technologii związana od kilkunastu lat.  Przez wiele lat tworzyła, a następnie kierowała działem promocji i marketingu w segmencie internet Agory, odpowiadając za wizerunek i zasięg takich marek jak Gazeta.pl, Sport.pl oraz projekty growthhackingowe. Jako doradca wspiera firmy w obszarze rozwoju biznesu w nowych technologiach. 

                         

                         

                         

                         

                         

                         
                         
                        Paweł Moczulski, Head of Concept Hub w To Reforge. Pozycjoner-hobbysta, fan nowych technologii z 10-letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia i rozwijania projektów. Współtwórca i founder issuestand.com oraz kilku innych projektów które nie przetrwały próby czasu lub zderzenia z rynkiem. Specjalizuje się w product&business developmencie. Ciągle szuka nowych wyzwań oraz szansy na zrobienie czegoś "wielkiego". Pracował dla Carrefour Polska, NBP, grupa Fotka.pl oraz wielu innych.

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         
                        Dominik Majewski, Senior Digital Marketing Manager w To Reforge. Posiada 4-letnie doświadczenie w planowaniu i optymalizowani kampanii reklamowych, stanowi pierwsze sito dla wszystkich testowanych online projektów w ramach To_Reforge i odpowiada za wybór najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do konsumentów. Ponadto posiada umiejętność szerokiego spojrzenia na projekt i efektywnego zarządzania nim. Fanatyk testów, eksperymentów i optymalizacji.

                         

                         

                         

                         

                         
                        Magda Nojszewska, Head of Business w To Reforge. Od 8 lat związana z branżą internetową, z czego od 6 lat zajmuje się zarządzaniem biznesami, których celem jest sprzedaż produktów i usług w kanale online'owym. Prowadzi także konsultacje dla startupów w ramach własnej działalności. Swoje doświadczenie budowała między innymi w portalach zasięgowych takich jak Gazeta.pl  i Onet.pl. Współpracowała również z firmami z obszaru FMGC i rekrutacji, gdzie odpowiadała za budowanie strategii marketingowej i produktowej dla wybranych marek z porfolio. W ramach To_Reforge obecnie wprowadza nową aplikację mobilną do nauki języka dla początkujących na rynek polski, turecki i indonezyjski.

                         

                         

                         

                         

                        magdabigaj.jpg
                        Magda Bigaj, właścicielka Helpingheads.pl, strategy direcot w EVG Group. Od ponad 10 lat związana z branżą mediów i nowych technologii. Przez lata odpowiadała za public relations mediów internetowych Agory (m. in. portalu Gazeta.pl) oraz doradzała takim firmom jak Orlen S.A., Mostostal S.A. oraz sektorowi NGO. Obecnie w ramach własnej agencji konsultuje i prowadzi projekty z obszaru komunikacji B2B, employer brandingu i PR m. in. dla Grupy WP, spółek Librus i PCG Edukacja, a także startupów Brainly.com i Emplocity.pl. Z natury społecznik i fanka rasowego dziennikarstwa, wspiera projekty Laboratorium.wiez.pl oraz Stowarzyszenie 61.

                         

                         

                         

                         

                         
                         

                         Zgłoszenia

                         

                        ​Do projektu zapraszamy studentów i absolwentów SGH. Zgłoszenia przyjmujemy do 23 maja.

                        *Regulamin uczestnictwa w projekcieregulamin.docxregulamin.docx 
                         
                         
                         

                         Zgłoś się

                         
                         

                         Organizatorzy

                         
                        ​​logo_cpitt.PNG
                        to_reforge.PNG
                        ​​​