Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Zakres obowiązków : Zakres obowiązków – Centrum Programów Międzynarodowych | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Centrum Programów Międzynarodowych - Zakres obowiązków biura
 

 zakres obowiązków

 
  • koordynowanie całokształtu spraw związanych ze współpracą Uczelni z uczelniami i ośrodkami zagranicznymi,
  • przygotowanie i obsługa umów dotyczących współpracy międzynarodowej,
  • doradztwo i obsługa studentów zagranicznych z programów wymiany oraz studiów pierwszego i drugiego stopnia prowadzonych w językach obcych,
  • obsługa administracyjna Polsko-Niemieckiego Forum Akademickiego i programu CEMS,
  • udział w prowadzeniu innych programów akademickich dla zagranicznych studentów, doktorantów i wykładowców, np. programu CIEE i programów typu „szkoły letnie”.


Szczegółowe zadania ramowe Działu Programów Międzynarodowych zawiera §70 Zarządzenia Rektora nr 61 z dnia 23 października 2013r.

 
 

 działania jednostki

 
  • obsługa projektów wymiany,  realizowanych w ramach międzynarodowych programów edukacyjnych,
  • koordynowanie wymian studentów i doktorantów,
  • realizacja programów podwójnego dyplomu,
  • organizacja pobytu gości zagranicznych w SGH.