Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Centrum Technologii Informatycznych : Centrum Technologii Informatycznych | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Centrum Technologii Informatycznych
 

 komunikaty ws. ms teams

 
 
 
(aktualizacja 3.04.2020r.)
 
Zapraszamy do zapoznania się z poniższą instrukcją. 
Instrukcja będzie aktualizowana o kolejne odpowiedzi na zadawane przez Państwa pytania dotyczące funkcjonowania aplikacji Microsoft Teams. 

 
Link do pobrania aplikacji Microsoft Teams znajduje się na stronie https://teams.microsoft.com/downloads​.​

 
​Obserwujemy okresowe problemy 
z aplikacją Microsoft Teams

 
Wynikają one z przeciążenia infrastruktury firmy Microsoft w różnych porach dnia powiązanych np. z rozpoczęciem dnia w USA czy Europie. Z komunikatów wynika, że dodawane są nowe zasoby, które umożliwią lepsze rozłożenie ruchu. 
Prosimy o wyrozumiałość.
 

 
Zwiększony limit jednoczesnych spotkań na żywo
  

specjalnie dla SGH firma Microsoft zwiększyła  liczbę jednoczesnych spotkań na żywo do 50. Zalecamy stosowanie ich do prowadzenia dużych wykładów (powyżej 250 osób). 

W przypadku niekorzystania z opcji spotkań na żywo, wartość zostanie zmieniona na domyślne 15.

 
 

 PRACA ZDALNA PRZY UŻYCIU APLIKACJI MICROSOFT TEAMS

 
​​Informujemy, że Centrum Technologii Informatycznych jest w trakcie przygotowania materiałów i instrukcji do aplikacji Microsoft Teams, które umożliwią zdalne prowadzenie zajęć dydaktycznych oraz prowadzenie spotkań online. 


 
Już teraz zachęcamy do zapoznania się z materiałami instruktażowymi aplikacji Microsoft Teams przygotowanymi przez Microsoft. Materiały dostepne są pod poniższymi linkami:

 
Microsoft Teams dla wykładowców – zdalna nauka i współpraca:  

 

 

 
Studenci mogą wykorzystać narzędzia Office 365 do pracy grupowej przy projektach naukowych lub działalności w organizacjach studenckich i kołach naukowych. 

 

 
Za pomocą Microsoft Teams naukowcy mogą wspólnie pracować w czasie rzeczywistym nad dokumentami, organizować spotkania online oraz chatować ze świadomością, że ich własność intelektualna jest chroniona. 
 

 CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH

 
​​Centrum Technologii Informatycznych zostało utworzone 1 października 2016 r. Jest jednostką odpowiedzialną za realizację i rozwój usług informatycznych i telekomunikacyjnych na rzecz społeczności SGH.

Centrum współpracuje z jednostkami organizacyjnymi Uczelni oraz z instytucjami zewnętrznymi w celu efektywneg​​o tworzenia rozwiązań informatycznych na rzecz społeczności SGH oraz dla zwiększenia roli SGH we współpracy środowiska akademickiego.

W Centrum Technologii Informatycznych działają zespoły realizujące jego szczegółowe zadania. Do zespołów działających w Centrum należą:

  • Zespół Wsparcia Rozwiązań Informatycznych (połączony d. Dział Pomocy Użytkownikom oraz d. Dział Wsparcia Aplikacji Informatycznych),
  • Zespół Infrastruktury Informatycznej,
  • Zespół Rozwoju Oprogramowania,
  • Zespół Instalacji Niskoprądowych,
  • Zespół Bezpieczeństwa Informacji.
 

 

 



 

 

 
Jeśli masz problem związany z IT lub kłopoty natury technicznej, zgłoś problem wybierając przycisk. Zgłoszenia można również kierować osobiście do ZWRI (d. DPU) lub telefonicznie pod numerem 22 564 64 64 oraz mailowo na adres helpdesk@sgh.waw.pl​ (wysyłka możliwa tylko z domeny sgh.waw.pl). 

 
 
 
 

 Informacje

 

Aktualizacja systemu EZD

Informujemy, że 11 lipca po godz. 16.00 zostanie przeprowadzona aktualizacja systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD PUW) do najnowszej wersji.

więcej

Zmiana usługi VPN oraz wyłączenie linków w Bramie SGH

Przypominamy, że 13 maja 2019 r. linki w Bramie SGH oraz usługa VPN przez Network Connect zostaną wyłączone. Informacje na temat nowego klienta usługi VPN – GlobalProtect, który zastąpi dotychczasowe rozwiązania, znajdują się na stronie: www.sgh.waw.pl/vpn.

więcej

Usługa VPN - nowy program do korzystania z systemów poza SGH

Uprzejmie informujemy, że dostępny jest nowy klient VPN, który umożliwia pracę w systemach uczelnianych poza SGH

więcej

Zmiana systemu antyplagiatowego

Nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym wprowadziła obowiązek sprawdzania prac dyplomowych w Jednolitym Systemie Antyplagiatowy (JSA). W związku z tym od 1 stycznia 2019 r. ulega zmianie system antyplagiatowy z dotychczas stosowanego firmy Plagiat.pl na system JSA, którego właścicielem jest Minister właściwy do spraw szkolnictwa wyższego.

więcej

Ostatnie pożegnanie Elżbiety Skowronek

Z ogromnym żalem informujemy, że w dniu 31 października 2018 r. odeszła na zawsze mgr inż. Elżbieta Skowronek, nasza wspaniała przyjaciółka, koleżanka, wieloletnia pracownica Centrum Technologii Informatycznych Szkoły Głównej Handlowej.

więcej

Aktualizacja systemu EZD

Informujemy, że 11 lipca po godz. 16.00 zostanie przeprowadzona aktualizacja systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD PUW) do najnowszej wersji.

więcej

Zmiana usługi VPN oraz wyłączenie linków w Bramie SGH

Przypominamy, że 13 maja 2019 r. linki w Bramie SGH oraz usługa VPN przez Network Connect zostaną wyłączone. Informacje na temat nowego klienta usługi VPN – GlobalProtect, który zastąpi dotychczasowe rozwiązania, znajdują się na stronie: www.sgh.waw.pl/vpn.

więcej

Usługa VPN - nowy program do korzystania z systemów poza SGH

Uprzejmie informujemy, że dostępny jest nowy klient VPN, który umożliwia pracę w systemach uczelnianych poza SGH

więcej

Zmiana systemu antyplagiatowego

Nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym wprowadziła obowiązek sprawdzania prac dyplomowych w Jednolitym Systemie Antyplagiatowy (JSA). W związku z tym od 1 stycznia 2019 r. ulega zmianie system antyplagiatowy z dotychczas stosowanego firmy Plagiat.pl na system JSA, którego właścicielem jest Minister właściwy do spraw szkolnictwa wyższego.

więcej

Ostatnie pożegnanie Elżbiety Skowronek

Z ogromnym żalem informujemy, że w dniu 31 października 2018 r. odeszła na zawsze mgr inż. Elżbieta Skowronek, nasza wspaniała przyjaciółka, koleżanka, wieloletnia pracownica Centrum Technologii Informatycznych Szkoły Głównej Handlowej.

więcej

 
 
 

 HELPDESK

 
Zespół Wsparcia Rozwiązań Informatycznych czynny:
 
- poniedziałek-piątek - 8:00-18:00 
- soboty i niedziele podczas zjazdów studiów licencjackich i magisterskich 8.00-16.00​.

 
Szanowni Państwo,

od dnia 31.03.2020r. w celu umówienia się na spotkanie z pracownikami Helpdesku prosimy najpierw o kontakt mailowy lub telefoniczny.
 
tel. 22 564 64 64 
pok. 7A, budynek Biblioteki SGH
 

 kierownik jednostki

 
 

 Masz Pytanie?

 
 
Masz pytanie?
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.