Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Zakres obowiązków : Zakres obowiązków – Kancelaria Główna | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kancelaria - Zakres obowiązków biura
 

 zakres obowiązków

 
  • przyjmowanie dokumentacji wpływającej, rejestracja w odpowiednich rejestrach systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i rozdzielanie do właściwych jednostek organizacyjnych celem jej dalszej dekretacji,
  • prowadzenie Składu Chronologicznego,
  • obsługa EZD w zakresie: przyjmowania i odbierania przesyłek kierowanych do SGH, w tym przesyłek przekazanych pocztą elektroniczną na oficjalny adres zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • zapewnienie prawidłowej wysyłki korespondencji wychodzącej – poprzez system EZD,
  • zawieranie stosownych umów na obsługę korespondencji ich właściwa realizacja,
  • raportowanie kosztów poniesionych na wysyłkę wszelkiej korespondencji oraz paczek i usług kurierskich,
  • obsługa Działu Organizacji i Legislacji w zakresie dystrybucji materiałów na senat,
  • dystrybucja prac magisterskich i licencjackich,
  • dystrybucja czasopism do adresatów zgodnie z zamówieniem,
  • tłoczenie pieczęcią urzędową dyplomów okolicznościowych, dyplomów ukończenia studiów dla CPM oraz umów Rektorskich,


Szczegółowe zadania ramowe Kancelarii Głównej zawiera
§82 Zarządzenia Rektora nr 61 z dnia 23 października 2013r.

 
 

 działania jednostki

 
  • obsługa interesantów w zakresie otrzymywania i wysyłki korespondencji zwykłej, poleconej, paczek i przesyłek kurierskich,
  • dystrybuowanie korespondencji wewnętrznej (obejmującej sekretariat Kanclerza, sekretariat Rektora oraz sekretariaty Dziekanatów)
  • obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w zakresie Kancelarii Głównej
 
 

 Masz Pytanie?

 
 
Masz pytanie?
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.