Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Zwycięskie projekty zrealizowane w ramach budżetu pracowniczego w edycji 2017

 

​Miło nam poinformować, że zwycięski projekt pod nazwą „Repozytorium naukowe SGH – od deponowania do lepszych wyników cytowania” znajduje się w finalnej fazie realizacji. Szczegółowe informacje dotyczące polityki otwartego dostępu, w tym kwestie repozytorium zostały omówione w ostatnim numerze gazety SGH w artykule pt. „Otwieramy zasoby SGH”.
 
II miejsce przypadło projektowi pt. „Zagospodarowanie Ogrodu Rektora”. Z uwagi na charakter prac służący realizacji projektu konieczne było uzyskanie zgody konserwatora zabytków na zagospodarowanie tego terenu. Trwają właśnie ostatnie uzgodnienia w tym zakresie.
 
Projekt o nazwie „Kuchenny Kwadrans”, który zajął III miejsce w konkursie, a polegający na udostępnieniu w budynku Głównym dwóch pomieszczeń kuchennych pracownikom SGH, został częściowo zrealizowany. Z pomieszczenia kuchennego w pokoju 412A można już korzystać.  Jest ono zlokalizowane w korytarzu nad przestrzenią Centrum Nauki Języków Obcych i vis-a-vis kadr. Poniżej znajduje się kilka zdjęć nowej kuchni. Drugie pomieszczenie kuchenne będzie znajdowało się na I piętrze, w pokoju 113/G.



 

 

 wyniki głosowania

 
​​Zakończyło się głosowanie na projekty zgłoszone do realizacji w ramach budżetu pracowniczego SGH w 2017 roku. W głosowaniu wzięło udział 594 spośród 1354 pracowników, czyli blisko 43 procent uprawnionych. Wśród osób, które oddały swoje głosy, 51 procent stanowili pracownicy naukowo-dydaktyczni, 49 procent – pracownicy administracji SGH.

Kosztorysy przedstawione przez pomysłodawców wskazują, że w ramach zaplanowanych 100 tys. złotych możliwa będzie realizacja pierwszych trzech projektów. W miarę dostępnych środków władze Uczelni będą jednak starały się odpowiedzieć także na potrzeby społeczności SGH zasygnalizowane w innych zgłoszeniach.

 

Lista projektów w kolejności wynikającej z uzyskanej liczby głosów:

1. „Repozytorium naukowe SGH – od deponowania do lepszych wyników cytowania” – 258 głosów

2. „Zagospodarowanie Ogrodu Rektora” – 183 głosy

3. „Kuchenny Kwadrans” – 165 głosów

4. „Uczelniana sieć rowerowa dla pracowników SGH” – 95 głosów

5. „Szafki depozytowe dla pracowników w budynku G” – 92 głosy

6. „Bądźmy eko w SGH” – 87 głosów

7. „Instrumentarium naukowca wobec wyzwań współczesnej nauki – szkolenia dla pracowników naukowych” – 84 głosy

8. „3 w 1 WASH & GO” – 82 głosy

9. „Składane krzesła na korytarzach w budynku M = wygodny i bezpieczny korytarz” – 69 głosów

9. „Szczepienia profilaktyczne” – 69 głosów

10. „Szkolenia komputerowe dla pracowników SGH” – 63 głosy

11. „Generalny remont pomieszczenia pracowniczego – Biblioteka SGH” – 62 głosy

12. „Szkolenia e-learningowe dla pracowników SGH” – 56 głosów

13. „Siłownia plenerowa w Ogrodach Rektorskich” – 46 głosów

14. „Studio nagraniowe do pracy gotowe” – 43 głosy

15. „Projekt wzmocnienia współpracy międzypracowniczej w zakresie umiędzynarodowienia SGH” – 33 głosy

15. „Wyposażenie sal wykładowych nr 102 i 117” – 33 głosy

16. „Nowe kierunki rozwoju pracowników naukowych” – 28 głosów

17. „Wspólne przejazdy, czyli jak zaoszczędzić czas i pieniądze” – 23 głosy

18. „Zakup oprogramowania do tworzenia kartogramów i kartodiagramów” – 13 głosów

19. „Wymiana mebli w Zakładzie Socjologii” – 7 głosów
 

 głosowanie

 

W dniu 20 marca rozpoczynamy głosowanie w ramach projektu "Budżet pracowniczy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie - edycja 2017". Do wszystkich osób uprawnionych do głosowania dotrze e-mail z linkiem do formularza wyboru. Głos można oddać maksymalne na 3 projekty. Głosowanie potrwa do 23 marca do północy.

 
Głosować można wyłącznie za pomocą indywidualnie wygenerowanego linku (odrębnego dla każej osoby), który przesłany został do wszystich uprawnionych bezpośrednio z adresu mailowego Kanclerza SGH, dra Marcina Dąbrowskiego, w poniedziałek 20 marca. Linki przesłane przez inne osoby nie działają.
 
Projekty rekomendowane przez Komisję Budżetu Pracowniczego do poddania pod głosowanie (kolejność alfabetyczna):
 
1. Bądźmy eko w SGH
zgłoszenie: Agnieszka Beerman
 
2. Generalny remont pomieszczenia pracowniczego – Biblioteka SGH
zgłoszenie: Joanna Rudaś, Bożena Maciejewska
 
3. Instrumentarium naukowca wobec wyzwań współczesnej nauki – szkolenia dla pracowników naukowych
zgłoszenie: dr hab. Jacek Luszniewicz, prof. SGH
 
4. Kuchenny Kwadrans
zgłoszenie: Dział Spraw Pracowniczych, Aneta Bujak, Maria Karaś, Daniel Lichota, Barbara Maciejowska, Renata Mądra, Mirosław Pajdak, Łukasz Żuchowski
 
5. Nowe kierunki rozwoju pracowników naukowych
zgłoszenie: dr hab. Marta Kightley
 
6. Projekt wzmocnienia współpracy międzypracowniczej w zakresie umiędzynarodowienia SGH
zgłoszenie: Centrum Programów Międzynarodowych
 
7. Repozytorium naukowe SGH – od deponowania do lepszych wyników cytowania
zgłoszenie: dr A. Anetta Janowska, dr Anna Jarosz-Nojszewska
 
8. Siłownia plenerowa w Ogrodach Rektorskich
zgłoszenie: Maciej Iwanicki
 
9. Składane krzesła na korytarzach w budynku M = wygodny i bezpieczny korytarz
zgłoszenie: Patrycja Skoczek
 
10. Studio nagraniowe do pracy gotowe
zgłoszenie: Marcin Flis
 
11. Szafki depozytowe dla pracowników w budynku G
zgłoszenie: Agnieszka Kiersnowska
 
12. Szczepienia profilaktyczne
zgłoszenie: Agnieszka Żak
formularz
 
13. Szkolenia e-learningowe dla pracowników SGH
zgłoszenie: dr hab. Stanisław Łobejko, prof. SGH
 
14. Szkolenia komputerowe dla pracowników SGH
zgłoszenie: Anna Bakota-Fathi
 
15. Uczelniana sieć rowerowa dla pracowników SGH
zgłoszenie: Bożena Pieńkos
 
16. 3 w 1 WASH & GO
zgłoszenie: Tomasz Chodyra
 
17. Wspólne przejazdy, czyli jak zaoszczędzić czas i pieniądze
zgłoszenie: Patrycja Wyżlic
 
18. Wymiana  mebli w Zakładzie Socjologii
zgłoszenie: dr hab. Jolanta Gładys-Jakóbik, prof. SGH
 
19. Wyposażenie sal wykładowych nr 102 i 117
zgłoszenie: Bożena Lewandowska
 
20. Zagospodarowanie Ogrodu Rektora
zgłoszenie: prof. dr hab. Maria Romanowska
 
21. Zakup oprogramowania do tworzenia kartogramów i kartodiagramów
zgłoszenie: dr Marek Goleń, Krzysztof Czauderna
 
  
 
Skład Komisji Budżetu Pracowniczego:
 
prof. Marek Rocki – Rektor
prof. Hanna Godlewska-Majkowska – Prorektor ds. współpracy z otoczeniem
prof. Piotr Wachowiak – Prorektor ds. nauki i zarządzania
prof. Bartosz Witkowski – Dziekan Studium Licencjackiego
dr Marcin Dąbrowski – Kanclerz
Tadeusz Brach – Zastępca kanclerza
Beata Mierzejewska – Zastępca kanclerza
dr Michał Bernardelli – Kierownik Centrum Wychowania Fizycznego i Sportu
Renata Jaksa-Wilczyńska – Kierownik Działu Socjalnego
Karolina Pawlaczyk - sekretarz Komisji
 
Dzień budżetu pracowniczego - 17 marca 2017
 
Na piątek, 17 marca br., zaplanowany został Dzień Budżetu Pracowniczego. Osoby zainteresowane zapoznaniem się z ze zgłoszonymi projektami w wyznaczonych godzinach będą mogły spotkać się z pomysłodawcami i uzyskać bliższe informacje na temat ich przedsięwzięć.

 

 
 
 

 harmonogram

 
​​od 20.02 do 6.03 - zgłaszanie projektów

22.02 i 23.02 - warsztaty z ekspertem

od 7.03 do 13.03. - weryfikacja projektów

17.03 - Dzień Budżetu Pracowniczego

od 20.03 do 23.03 - głosowanie

do 27.03 - ogłoszenie wyników głosowania
 

 do pobrania