Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 zakres obowiązków

 
  • obsługa patronatów honorowych,
  • prowadzenie czynności kancelaryjnych,
  • prowadzenie spraw bezpośrednio związanych z pracą Rektora i Prorektorów,
  • działania recepcyjne i asystenckie w zakresie obsługi władz rektorskich,
  • prowadzenie centralnego rejestru umów,
  • prowadzenie centralnego rejestru pełnomocnictw i upoważnień,
  • prowadzenie zbioru dokumentów spraw załatwionych,
  • obsługa sekretarska spotkań służbowych,
  • organizacja pobytu gości Rektora na terenie SGH,
  • dbałość o insygnia i stroje akademickie władz rektorskich,
  • organizacja pracy kierowców Rektora i prorektorów.
Ramowe zadania Działu Organizacji i Legislacji szczegółowo określa § 86a zarządzenia Rektora nr 61 z dnia 23 października 2013 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacyjnego SGH, z późn. zm.