Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Zakres obowiązków : Zakres obowiązków – Sekretariat Rektora | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Dział Audytu Wewnętrznego - Zakres obowiązków biura
 

 zakres obowiązków

 
  • obsługa patronatów honorowych,
  • prowadzenie czynności kancelaryjnych,
  • prowadzenie spraw bezpośrednio związanych z pracą Rektora i Prorektorów,
  • działania recepcyjne i asystenckie w zakresie obsługi Władz Rektorskich,
  • prowadzenie centralnego rejestru umów,
  • prowadzenie centralnego rejestru pełnomocnictw i upoważnień,
  • prowadzenie zbioru dokumentów spraw załatwionych,
  • obsługa spotkań służbowych Rektora i Prorektorów,
  • organizacja pobytu gości Rektora na terenie SGH,
  • dbałość o insygnia i stroje akademickie Władz Rektorskich,
  • organizacja pracy kierowców Rektora i Prorektorów.
Ramowe zadania Działu Organizacji i Legislacji szczegółowo określa § 86a zarządzenia Rektora nr 61 z dnia 23 października 2013 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacyjnego SGH, z późn. zm.