Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie

Warsztat i spotkanie dla Absolwentów w czerwcu

2017-06-06 kategoria: informacja warsztat spotkanie wykład 

Opis warsztatu: 

Czy myśląc o sobie i swojej codziennej pracy myślisz o podejmowaniu decyzji w oparciu o zaawansowane narzędzia analityczne?

Czy myśląc o swojej organizacji  myślisz o ciągłym wzroście efektywności i budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej?

W jaki sposób umiejscawiasz swoich klientów w centrum strategii swojego przedsiębiorstwa?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego w dzisiejszym świecie biznesu wykorzystanie Big Data odgrywają kluczową rolę, zapraszamy na warsztat w dniu 9 czerwca 2017  roku. Uczestnicy zostaną wyposażeni w praktyczną wiedzę  dotyczącą wykorzystania zaawansowanych narzędzi analitycznych oraz strategicznego planowania rozwoju przedsiębiorstwa.

Wykładowcy:

Serhij Fuks - współwłaściciel AMA Institute
Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie w obszarze budowy strategii i zarządzania sprzedażą, zdobytym w trakcie pracy w wielu krajach: Ukraina, Holandia, Wielka Brytania, Czechy, Węgry i Polska. Posiada 3 dyplomy: MBA (Manchester Business School, Wielka Brytania), oraz magister ekonomii (Włochy), magister matematyki (Ukraina). 

Adrian Suska – współwłaściciel AMA Institute
Wielokrotnie budował i wdrażał strategie podczas zarządzania dużymi sieciami sprzedaży. Przez całą 18-to letnią karierę zawodową budował zespoły skuteczne, pełne pasji, pomysłów i zaangażowania. Wielokrotnie prowadził szkolenia oraz wdrażał standardy pracy dla pracowników sprzedaży.  Posiada dyplom MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Karol Przanowski - współwłaściciel AMA Institute
Nauczyciel akademicki Szkoły Głównej Handlowej, magister matematyki i doktor fizyki (Uniwersytet Łódzki) oraz posiadacz dyplomu MBA (PAN, Polska). Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze Credit Scroing, Ryzyka i CRM;  jego pasją jest budowanie, monitorowanie i walidowanie modeli analitycznych.  W okresie swojej kariery wielokrotnie budował efektywne procesy biznesowe w zakresie CRM analitycznego, łącznie z oceną efektywności kampanii marketingowych. Jest autorem wielu publikacji naukowych oraz książek.


Archiwum